torstai 7. huhtikuuta 2011

Kuvahaualla vastaukset kysymyksiin

Löysin Sennin Päivärinne-blogista tällaisen haasteen!

Ohjeet: 
1. Vastaa kysymyksiin etsien vastaukset Googlen kuvahaun avulla
2. Valitse kuva kuvahaun ensimmäisiltä sivuilta

1. Ikäsi seuraavana syntymäpäivänäsi?

2. Minne haluaisit matkustaa?
ja hieman lähemmäksi

3. Lempipaikkasi?

4. Lempitavarasi?

5. Lempiruokasi?

6. Lempieläimesi?
ja

7. Lempivärisi?

8. Tämänhetkinen tunnetilasi?

9. Kulkuneuvosi?
Itse asiassa nämä on mun

10. Mitä teit viime lauantaina?

11. Mitä teit viime sunnuntaina?

12. Keneltä näytät?

Ei muutakun kun kaikki haastetta tekemään... :)

5 kommenttia:

  1. Olipas hauska postaus. Repesin ton siivouskuvan kohdalla. Mä varmaan näytän just tuolta aina siivouspäivinä ;) Mukavaa torstaita!

    VastaaPoista
  2. Olipa hauska! Kiitos paljon kisatiedoista! Kerroinkin tytöille että katsovat seuraavankin esityksen, siellä on "melkein tuttuja"! :)Aika hauska juttu että esiintyvät peräkkäin! Meidän tyssit ovat vähän jänskällä, valmentaja oli taas eilen muuttanut kuvioita, joten saa nähdä kuinka muistavat ja omaksuvat. Harkkoja ei ole enää valmentajan kanssa ennen kisoja... Mutta tsemppiä teidänkin tytöille!!

    VastaaPoista
  3. Kivat vastaukset tuli sulle! :)

    VastaaPoista
  4. Virpi: Mä kans, meillä ei tahdo oikein kukaan muu innostua asiasta kuin minä ;)

    PiiaS: Tytöillä kans on uusi valmentaja, lisäksi ryhmään on tullut uusia ja osa vanhoista lähtenyt, että katsotaan miten käy. Pääasia, että on kivaa:) Samoin tsemppiä sinne! Mä onneksi näen molempien esitykset :)

    Senni: Kiitos:)

    VastaaPoista
  5. Hihih ;) Kiva postaus, taidan ottaa haasteen vastaan ja kokeilla millaisia kuvia mulle tulee!
    Aurinkoista viikonloppua!

    VastaaPoista

Kiva, kun jätit viestin ♡