tiistai 30. lokakuuta 2012

OIKEIN HYVÄÄ TIISTAITA!!

Viikonloppu oli ja meni.
Lauantaina tosiaan olin Eveliinan
 (ja vanhempieni, jotka kiersivät omia menojaan) 
kanssa Helsingissä. 
Hienosti otin kameran mukaan, 
ja kun oli tarkoitus ottaa kuva,
 niin kamera ilmoitti, että muistikorttii puuttuu!!!
Se oli läppärissä, 
sillä olin sen vartavasten tyhjännyt  :/

Eikä siinä kaikki, 
kuvauskohteena olisi ollut Olympiavoittaja, 
Peetu Piiroinen

Hullun lailla olen tehnyt koulutehtäviä, 
tuo perspektiivipiirtäminen mittakaavassa ei vain ole mun juttu...
Eilen illalla sain viimeisen piirrostehtävän tehtyä,
nyt jäljellä enää kaksi kirjallista.
Sitten alkaa "hyvin ansaittu loma" eli työharjoittelujakso.
Tosin minä teen työtä koko ajan koneella, 
joten minun harjoittelujaksoni on vähän häilyvä ;)
Kyllähän sitä töissäkin tulee oltua -
iltaisin, kun kauppa on kiinni.
Välillä käy lapsia aivan sääliksi, 
kun en ehdi todellakaan muuta tekemään
ja se näkyy myös täällä päivityksien sisällön puutteena! 
q1.JPG
Monen tunnin tuotos :(

q2.JPG
Nämä pohjapiirrustukset on onneksi helppoja :)
Lisäksi sain tulokset niistä kokeista, 
joita minun "ihmejutun" takia tehtiin...
Sanon vain, että syvä huokaus ja  :(
Mieli on kyllä hieman maassa.

Mutta ehkä tämä tästä,
pohjalta on hyvä nousta :)

Oikein hyvää vesisateistä päivää, 
me lähdetään nyt kenkäostoksille!


nimi.png



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun jätit viestin ♡