tiistai 18. syyskuuta 2012

TUNNUSTUS

images.jpg

Sain 
 jo jokin aika sitten tunnustuksen.
Unohdinkin sen jo välillä, 
mutta nyt päätin ottaa itseäni niskasta kiinni
ja tehdä sen ;)

Tämän tunnustustuksen myötä saajan pitää kertoa itsestään 
kahdeksan satunnaista asiaa ja 
lähettää tunnustus edelleen kahdeksalle muulle bloggaajalle. 
Mulla on paljonkin salaisuuksia, 
mutta mitähän mä haluan täällä paljastaa ;))

1.
Täytin eilen 40 v :)
Ja ei, mitään pippaloita en pitänyt!
Ellen sunnuntaiset juhlat riitti, alan olemaan "jo niin vanha", 
ettei mitään juhlia enää kannata järjestää;)
a3.JPG
Kukat sain eräältä vanhalta ystävältä
2.
Lihoin noin kuukausi sitten kahdessa viikossa 6 kg!!
Koittakaas kuka pääsee samaan... ;P
 Tuosta syystä pidän jatkuvaa diettiä yllä:(
"Sairastumisen" myötä paino vain nousi, 
vaikka ruokailutottumukset eivät muuttuneet.
Liikunta tietty jäi, 
kun en kertakaikkiaan pystynyt huimaamiselta liikkumaan :(

3.
Olen joskus ammoisina vuosina osallistunut
kaupunkimme missikisoihin ja ihan hyvällä menestyksellä;)
Mr. puolella voittajaksi sattui tulemaan isoveljeni paras kaveri,
niin me sitten tehtiin vuosi yhdessä töitä:)

4.
Jossain vaiheessa aina tulee mietittyä,
kun on yksin lasten kanssa kotona,
että missä ihmeessä minun kaikki kaverit on...
Kun sitten aloin miettimään ystäväpiiriäni,
huomasin että olen viimeisen vuoden aikana saanyt oikeastaan
 kolme uutta sydänystävää, 
joille tiedän voivani puhua melkeinpä mitä vain.
Yhden kanssa vietin 3 tuntia eilen aamupäivällä puistossa:)
Kuitenkin paras (naispuolinen) ystäväni ja
 ihminen, johon luotan 200%:sti
ja jolle voin kertoa KAIKKI asiani,
asuu minusta 450 km päässä:( 
Terkkuja vaan Turkuun:)

5.
Minulla on 11 tätiä/setää/enoa ja 27 serkkua,
joista osa on jo kuollut.
Tulen aika "suuresta" suvusta,
kun ajattelee, ettei uskonto ole suurten perheiden takana
(tuota en sitten tarkoittanut pahalla!!).
Monella serkullanikin on 4-5 lapsisia perheitä,
tosin kaikki ovat hieman vanhempia kun minä, 
sillä mummuni Eveliina, sai isäni 50 vuotiaana :)
Lisäksi minulla on täti ja serkkuja Kanadassa,
joiden kohtaloa parasta aikaa selvittelen:)

6.
Olen kukittanut Preseidentti Kekkosen
 suorassa televisio lähetyksessä:)
Itselläni ei ole tästä minkäänlaista muistikuvaa,
koska olin niin pieni.
Mistähän kyseisen ohjelman saisi,
olis kiva nähdä itsekkin???

7.
Olen jostain syystä viime aikoina päätynyt lukemaan sellaisia blogeja, 
jossa kirjoitetaan positiivisesta elämänasenteesta.
"Kun kohtaat katseen, hymyile ja tervehdi. 
Älä vain tuijota tai käännä äkkiä katsettasi pois."
Hymyllä hymyyn vastataan!

8.
Näiden kirjoittaminen on ollut tuskaa,
siis ihan oikeesti:)
On tosi vaikea keksia itsestä juttuja, 
paljon helpompi olisi ollut antaa teidän kysyä;)

Siinäpä jollekin idea,
mä en uskalla vielä ryhtyä siihen;)

Nyt tule ehkä se vaikein osuus:/
En lähde tarkastelemaan, kenellä tämä on jo käynyt, 
joten jos tulee uudelleen, niin...
Kaikki muutkin saavat tämän ottaa, 
sillä jokainen bloggaaja on tunnustuksensa ansainnut!!


Ja Taina, 
kiitos vielä kerran

nimi.png

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun jätit viestin ♡