lauantai 17. syyskuuta 2011

Tunnustus




Sain Vaniljainen-blogin Liisalta tämän tunnustuksen
Kiitos Liisa!!
Tämän tunnustuksen saajan pitää

1. kiittää tunnustuksen antajaa
2. antaa tunnustus 8:lle blogille eteenpäin
3. ilmoittaa näille 8:lle asiasta
4. kertoa 8 satunnaista asiaa itsestään.

Jaahans... mitähän en ole täällä kertonut. Jos kokeilisin kerrankin jotain syvällistä...

1. Olen aina halunnut siskon. Varsinkin nyt aikuisiällä kaipaan välillä siskoa, jonka kanssa voisin viettää aikaa ja päivitellä maailmanmenoa. Parhaat ystäväni nimittäin asuvat muualla:(
2. Minulla on 2 veljeä. Isoveli on 1,5 vuotta vanhempi kuin minä ja pikkuveljeni (iltatähti) on 16 vuotta nuorempi.
3. Mieheni on ylikiltti. Joskus tämä asia voi olla tosi raivostuttava, koska minulle jää aina kaikki "reklamaatiot" :( Inhoan sitä, koska minä olen saanut meidän perheessä "sen pahan maineen"
4. Olen TOSI pikkutarkka. Mm. vaatteet pitää olla narulla oikein kuivumassa, että saan ne sitten helposti viikattua kaappiin... Muilla menee hermot, ja yleensä teenkin kaikki itse. Äiti aina sanoo, että päästän tytöt liian helpolla, mutta minähän se helpommalla pääsen, kun ei tarvitse perässä tehdä;) Kyllä äiti on toisaalta oikeassa!
5. Nautin lenkeistä vesisateessa -en kaatosateessa;)
6. En osaa käydä kaupoissa yksin!!! Minä, joka täytän tänään 39...
Minulle riittää, kun joku on mukana, vaikka Alex. En ole ikinä osannut, en tiedä miksi. Jos menen ruokakauppaan yksin, niin pääsen sieltä ulos 15 minuutissa. Jos menen lasten kanssa, jotka istuvat nätisti kärryissä, menee minulta aikaa melkein tunti.
7. Olen tosi huono vaatteiden ostaja. Yleensä lapset sanoo, että olisiko aika ostaa jo uusi. Tykkään vaatteistä, mutta en vain löydä niitä kaupoista. Muiden päällä näen useinkin tosi hienoja juttuja. Tukholmasta löysin tosi paljon:) ainakin minun mittapuun mukaan
8. Inhoan tätä kaupunkia! Kaipaan ohjelmaa, harrastusmahdollisuuksia, elämää kaupungilla... Asuimme 7 vuotta Oulussa, ja siellä oli sitä kaikkea... Meillä vain ei ollut siellä tukiverkostoa lasten syntymän jälkeen.

No niin, nyt kaikki tietää minunkin neuroottiset ominaisuudet ;) 
Kaippa meillä kaikilla on omansa;)

Tämän tunnustuksen jaan seuraaville blogeille, joita seuraan säännöllisesti. Osa, joille tämän antaisin on sen jo saanut, joten laitan listaan niitä, joilla en sitä vielä ole nähnyt.


* * * * *

Terhi Onnentähdet-blogista antoi minulle toisen tunnustuksen:)
Kiitos Terhi!!


Jaan tunnustuksen seuraaville ihanille blogeille, 
joissa myös säännöllisesti käyn vierailemassa

 Nyt lähden ilmoittelemaan asianomaisille tunnustuksista
ja sen jälkeen kaupungille tekemään jotain kivaa lasten kanssa,
Mikki on nimittäin taas lauantait töissä:(


11 kommenttia:

  1. Kiitos ihana ystäväin tunnustuksesta! Liitän seuraavaan postaukseeni sen.
    Löysin sinun satunnaisista asioista monta jotka kävisivät hyvin minullekkin:)
    Minullakin on veli, mutta olen aina halunnut veljen lisäksi siskon. Pikkutarkka olen myös ja nautin lenkeistä vesisateessa. Ainakin nuo tuntui heti niin tutuille:)
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Mukava lukea aina toisten "paljastuksia". Tällai sitä tutustuukin blogimaailman ystäviin ;)

    Oikein hyvää syntymäpäivää Sinulle Mia!

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon tunnustuksesta...sullahan olikin kahta erilaista jaossa, joten eihän minun tarvitsekaan vastailla noihin eka kysymyksiin:)

    VastaaPoista
  4. Oikein onnellista syntymäpäivää Mia! :D

    VastaaPoista
  5. Hyvää syntymäpäivää, Mia!

    VastaaPoista
  6. Ensinnäkin: Hyvää syntymäpäivää Mia-ystäväin! Halausten kera tietty :)
    Onnittelut tulevat näin myöhään, koska tulun vasta töistä kotiin..
    Toiseksi: kiitos tunnarista ja onnea omistasi ;) olet ne ansainnut :)
    Oli kiva lukea noi sun paljastukset! Meilläkin mies on joskus kysynyt miksi hän ylipäätään auttaa pyykkien ripustamisessa kun kuitenkin korjaan perästä.. Hän on kyllä kunnostautunut tuossa asiassa vuosien varrella..tai sitten musta on tullut rennompi, heh ;D
    Mutta tiiätkö että mä rakastan yksin kaupoissa käymistä..siis just esim. vaatekaupoilla..ei se aina kivaa ole yksin mutta toisinaan oikein nautin, jos pääsen yksin. Tätä oon oikein alkanut arvostaa tytön syntymän jälkeen..
    Sun pitää joskus päästä mun mukana vaatekaupoille ;) Mun veljen ex-vaimo (olemme yhä yhteyksissä) on tosi huono ostamaan vaatetta..sanoo samaa kuin sä, ettei löydä..niin hän vannoo aina sen nimeen, että mun kanssa tekee huippulöytöjä ;D ja oikein innostuu ostamaan paljon hih :)
    Hirmusti onnea vielä ja hyvää yötä :)

    VastaaPoista
  7. Susanne: Oleppa hyvä! :) Mä luulen, että meillä kaikilla naisilla on "pikkasen neurooseja";) Joskus omat ainakin välillä ärsyttää, pitäis osata löysätä;)

    HoO: Kiitos :)

    Soile: Ole hyvä vaan! Tämän toisen tunnustuksen mukana ei tullut mitään kysymyksiä, joten ei sinun tarvitse niihin vastailla. Tosin tottakai niitä paljastuksia on aina kiva lukea;)

    Kaija, Marru ja Sari: Kiitos! :)

    Liisa: Kiitos onnitteluista! Luinkin, että olet töissä. No nyt sinulla on pitkä vapaa:)
    Ole hyvä ja kiitos, tunnustuksista siis:)
    Ihanaa, että löytyy joku toinenkin yhtä (tyhmässä asiassa) neuroottinen, kun mä;)
    Millon mennään vaateostoksille?? ;) Nyt mulla on sama ongelma silmälasien kanssa. Löysin yhdet ihanat ja sitten ne myytiin. Nyt olen etsinyt uusia kehyksiä jo kuukauden ja yksiäkään, mistä tykkään, ei ole löytynyt.
    Olipas tämä sun vastaus sekava...

    Aurinkoista sunnuntaipäivää kaikille!!

    VastaaPoista
  8. Mia, Voi KIITOS ihanasta yllätyksestä!!♥
    Minäkin olen tietyissä asioissa pikkutarkka ja olen myös huono vaatteiden ostaja, mutta välillä kiinnitän siihen asiaan enemmän huomiota ja innostun;) Se vaikuttaa aikas lailla, että haluaisin saada noin 10 kiloa painoa pois ja sitten niitä vaatteita enemmän miettisin...;)
    Mukavaa uutta viikkoa!!♥

    VastaaPoista
  9. Voi kaunis kiitos sinulle tunnustuksesta, palaan siihen pian!:)
    Onnea myös omista tunnustuksistasi!!

    VastaaPoista
  10. Mulla on taas se, että meen mielellään yksin välillä kauppoihin.

    VastaaPoista

Kiva, kun jätit viestin ♡