keskiviikko 9. marraskuuta 2016

DIY -PENAALI (PIKATIKKI) + NIMIKOINTIA

Tiistai ja ompelupäivä - ei mennyt niinkuin suunnittelin. Kaikki valmiiksi leikkaamani Tilda kaavat ja kankaat jäi kotiin, joten minun piti keksiä jotain muuta. Laukusta löytyi Ikean kissakangasta ja muutama uutuus, päälleommeltava tähtivetoketju.
thumb_IMG_3060_1024.jpg
Minun oli alunperin tarkoitus tehdä kankaasta Kånken tyyppinen reppu, mutta pelkäsin siitä tulevan liian sekavan. Kangas päätyi kuitenkin lasten koulujuttuihin ja tein tytöille uudet penaalit. Ja se "pikkujuttu" mitä olen odottanut kuin kuuta nousevaa on nyt tässä -oma merkki tekemiini tuotteisiin. Arvatkaas onko tuota nimeä/mahdollista kuvaa pyöritelty mielessä ja 
thumb_IMG_3061_1024.jpg

tässä on nyt lopullinen malli. 
thumb_IMG_3062_1024.jpg
Olen tosiaan jo pitkään miettinyt oman merkin teettämistä ja nyt kun koulun päättötyön myötä joudun tekemään oman tuotteen/malliston, jossa on oltava oma "logo", niin asia tuli ajankohtaisemmaksi nopeammin kun ajattelin. Merkit teetätin Kauhavalla, ihan lähellä lapsuuteni maisemia ja vanhempieni kotipaikkoja, yrityksessä nimeltä Finnlanka Oy / Finnlabels. Mietin pitkään minkä mallisen merkin haluaisin, sillä vaihtoehtoja oli useampi. Päädyin kuitenkin taitettuun saumaetikettiin, sillä se on helpoin ommella sauman väliin samalla kun surattelen saunoja kiinni. Etiketin toteutus kävi helposti -lähetin vain logon kuvana heille (heikkolaatuisetkin logot saadaan piirrettyä puhtaaksi), he lähettivät minulle luonnoksen ja kun olin sen hyväksynyt, alettiin merkkejä tehdä. 

Kyllä ihminen voi tulla pienestä iloiseksi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun jätit viestin ♡