maanantai 3. elokuuta 2015

UUTTA KEITTIÖÖN ♥

Arki kolahti viikonloppuna, kun mies sanoi tämän viikon olevan viimeinen kokonainen kesälomaviikko. Mihin ihmeeseen ne päivät, saatikka erittäin kylmä ja sateinen kesä, on mennyt? :O Olin aivan siinä uskossa, että vielä on 2 kokonaista viikkoa, mutta ei :( Ei auta, omat "energia-akut" on täysin lataamatta. Olen odottanut aurinkoisia päiviä kuin kuuta nousevaa, mutta ehkä niitä toiveita ei toteuteta. Jos aurinko on ollut, niin sitten on ollut kylmä tuuli. Olen minä tainnut yhden päivän olla topilla, mutta toisaalta olen tosi vilukissa ;) Nyt nautitaan sitten jostain muusta :)

Toinenkin syy, miksi odottelin aurinkoista säätä viime viikonlopulle oli se, että olin luvannut järjestää lapsille ja muutamalle vieraalle pienen piknikin. Minulla oli nimittäin jotain ihanaa, uutta keittiöön ♥
willaolivia1.jpg
Meille kotiutui 4 uutta Greengaten lattekuppia. Tykkään yhdistellä eri kuoseja ja minulla on aina kaksi samanlaista. Nuo Mynten astiat sopivat todella hyvin Greengaten kanssa yhteen ♥ ja miksei tuo Ikean tarjotinkin :)
willaolivia8.jpg

willaolivia9.jpg
Ennen lasten herkuttelua, aikuiset karkasivat herkuttelemaan omat annokset ihan rauhassa
willaolivia6.jpg

willaolivia5.jpg
Oma maa mansikka, muu maa mustikka
HERKULLISEN NÄKÖISTÄ, eikö totta
willaolivia4.jpg
Latet on ihanasta kaupasta nimeltä Victoriina
ja ne tulivat yhdessä päivässä, joten hätähousunkaan ei tarvitse kauaa odotella :)
willaolivia7.jpg
  Victoriinalla on nyt tarjous: elokuun alussa postarit vielä 0 € ja lattemukit 10.50 €
 
Kiitos Anne yhteistyöstä ♥
willaolivia3.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun jätit viestin ♡