tiistai 12. toukokuuta 2015

TUKKA-AJATUKSIA

No nyt alkoi pelittämään :) Minulla on meidän perheen nopein kone, mukaan lukien työkoneet, jotka pyörittävät raskaita piirrustusohjelmia töissä. Kuitenkin minun koneeni oli todellisuudessa jostain syystä talon hitain. Yhden sivun avaamiseen meni jopa 5 minuuttia ja kone herjasi koko ajan " Firefox ei vastaa". Jonkin pienen pakollisen asian hoitamiseen on saattanut mennä tuntikin :( Kaikki tämä alkoi, kun Mikki laittoi koneeseen uuden virusohjelman :O Nyt vanha ohjelma on pois ja uusi ohjelma tilalla ja ainakin vielä tuntuu, että kone ehtii minunkin mukaan ;)

Meillä äitienpäivä meni nopeaa. Aamua vietimme oman perheen voimin, sain kortit ja lahjat sänkyyn kakun kera. Iltapäivällä menimme vanhemmilleni syömään ja illalla käväisimme vielä Mikin äidin luona kahvilla.  En halunnut kunnon kakkua, sillä siitä jää aina puolet syömätä, mutta kerronpa, että tämän kakun tuhoamiseen meillä meni noin 15 minuuttia :D Ja hyvää oli :P
willaolivia31.jpg
Ellellä on Mikin kanssa treffit, ja hän vei iskän kuulemma naisten kauppaan. Tämän ruusun he kävivät hakemassa. Alex on taas kerhossa istuttanut minulle tuon toisen. Saa nähdä mitä siitä nousee.
willaolivia391.jpg
Tarhassa Alex oli tehnyt minulle toisen lahjan, se on jumppakeppi.
Vasemmassa reunassa minä, Mikki, Alex ja Sofie ollaan lenkillä sateenkaaren alla ♥
willaolivia39.jpg
Lisäksi sain Elleltä talon, Emilialta jalkasuolaa ja kaikilta ihanat kortit ♥
Nämä on niitä parhaita lahjoja ♥
willaolivia38.jpg
Lisäksi Elle teki minulle taulun, joka on jatkoa Mikin saamaan isänpäivä tauluun.
Tämä on niin paras ♥
willaolivia30.jpg
Siitä päästääkin minun hiusongelmaan...
Olen aina sanonut, että kun täytän 40 v, leikkaan hiukseni, sillä pitkät hiukset eivät sovi VANHOILLE :D
Minulle on tulossa vuosipäivä, sillä olen tässä monen vuoden ajan käynyt kahden vuoden välein kampaajalla, tytöt leikkaavat latvat siinä välissä. 4 vuotta sitten Eveliina pääsi ripiltä, 2 vuotta sitten oli Essin vuoro ja nyt on tulossa Eveliinan lakkiaiset.
Tässä kauniit luonnonkiharat (kuin pilalle mennyt permanentti) on suoristuskuvattu kuivaajalla. (joo, mulla on ihan pyörre tuolla ylhäällä)
willaolivia32.jpgwillaolivia33.jpg
Sain Mikiltä äitienpäivälahjaksi kihartimen, josta olen haaveillut jo pari vuotta. Itse en sitä malttanut ostaa, sillä sen hinta oli markkinoille tullessa 170 €. Nyt se oli kuitenkin ollut tarjouksessa, joten sain sen ♥
Ennen kihartamista en laittanut hiuksiin mitään käsittelyaineita
willaolivia34.jpgwillaolivia35.jpg
Harjan ja pienen lakkakerroksen jälkeen hiukset näyttävät tältä. Ja arvatkaas tykkäänkö minä siitä laitteesta... :D
willaolivia36.jpgwillaolivia37.jpg
No, mikä on ongelma??
Se, että olin päättänyt leikata hiuksistani ainakin 20 cm pois. Nyt kun sain tuon laitteen, en tiedä enää mitä tehdä. Jonkinlaisen otsiksen ainakin leikkautan, sillä inhoan itsekkin sitä, että vedän hiukset joka päivä ponnarille, etuhiukset mukaan lukien. Jos minulla on on otsis, olen paljon nuoremman näköinen ja sehän sopii minulle ;) Toisaalta, kyllähän hiukset kasvavat ja onhan ne kevyemmät (ehkä se minun oma luonnonkiharakin jaksaisi pysyä paremmin), kun ne on lyhyemmät, mutta... Saas nähdä mitä teen, kun menen kampaajalle 25 pv :O
Ehdotuksia?? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun jätit viestin ♡