sunnuntai 11. tammikuuta 2015

MÖKKI SIELLÄ, MÖKKI TÄÄLLÄ

Olen aina tykännyt linnunpöntöistä ja niitä meiltä löytyy vähän joka puolelta, sekä ulkoa että sisältä. Viime aikoina olen törmännyt blogeissa ja lehdissä talomallisiin, "ovittomiin" mökkeihin/pönttöihin, joiden käyttötarkoitus on rajaton. Vain oma mielikuvitus on rajana. Mutta koska asun täällä "jumalan selän takana", josta ei mitään löydy, niin laitoin taas miehen töihin viimeisellä nikkarikerralla :D Mittailin vähän minkä kokoisia mökkejä halusin ja laitoin viestin, että ota mdf levyä mukaan :) Illalla tuli Mikki kahden mökin kanssa kotiin. Olin mittoja ilmoittaessa unohtanut ilmoittaa mökkien syvyyden ja Mikin tekemät oli aivan liian syviä :( Seuraavana päivänä otin mökit töihin mukaan ja ajoin ne sirkkelillä kahtia. Nyt minulla oli 4 mökkiä ja kokokin oli täydellinen ♥
WillaOlivia2.jpg
Joulun alla niissä oli ihana pitää kynttilöitä. Oikeita kynttilöitä en kuitenkaan uskaltanut käyttää, vaan siellä oli led-tuikut. Nuo kynttiläkupit ovat pieni muistaminen Jyskiltä ♥
joulun%20alla%202014%20097.jpg

WillaOlivia1.jpg
Keittiössä oleviin laitoin tekstin taakse ja se on helppo vaihtaa uuteen, kun edellinen alkaa kyllästyttää. Kevään lähestyessa laitan sisälle pikku kukkamaljakot :) Emilian ja Ellen huoneeseen muuttaa yksi mökki, sillä olen virkannut heille pari pöllöä asukeiksi :)
willaolivia1.1.jpg
Nuo tekstit on oikeesti keskellä :D