maanantai 24. marraskuuta 2014

IHANA YHTEYDENOTTO LUKIJALTA

Sain jo heinäkuussa s-postia yhdeltä lukijaltani. Häkellyin viestistä ihan totaalisesti, sillä en ole aiemmin törmännyt tälläiseen huomionosoitukseen. Sellaisena minä sitä pidin :) Ajatella, että joku, täysin vieras ihminen, ajattelee minua  ♥
blogikuvia%20019.jpg
Päivin papan vintillä oli mm. maitohinkkejä, jotka etsivät uutta kotia. Päivi kyseli, että olisinko niistä kiinnostunut tai tietäisinkö paikkaa, missä niitä voisi myydä. Muutaman päivän ajan harrastimme kirjeen vaihtoa:) Päivi lähetteli minulle kuvia ja minä kyselin hintoja :) Pääsimme sopimukseen tavaroista ja hinnasta, sitten piti vain miettiä kuljetus -tuollanen ihan pieni seikka jäi ensiksi minulta unholaan ;D

Onneksi Päivin vanhemmat asuivat Tampereella, ja sovimme noudon sieltä samalla kun palasimme lomareissulta. Pientä ongelmaa tuotti Singer, koska en tiennyt mahtuisiko se meidän asuntoauton ovesta sisään. Pientä mittausta, muutaman sentin toleranssilla ja se mahtui :)  Singerin jaloista teen pöydän mökille, sinne ensi keväänä pykättävään pukuhuoneeseen. Kone on jo siellä, ja kuvakin hävisi kännykkä päivityksen aikana :/
Maitohinkat menevät laiturille kukkapurkeiksi, nyt ne toimivat samaa virkaa tämän talven tuossa vierassisäänkäynnin yhteydessä. Karhulan lasipurkit laitan myös laiturille kynttiläpurkeiksi. Rottinkikorista tulee lehtikori samaan tilaan, jos vain maltan ottaa sen pois tuosta takan vierestä ;)
willaolivia6.jpg
Ison puulaatikon ja muovikorin kohtalo on vielä hieman auki, mutta enköhän minä niillekkin jotain keksi ;)

Kiitos Päivi vielä kerran tätäkin kautta ♥