tiistai 23. syyskuuta 2014

PELLAVAA ♥

Olen haaveillut pellavaisista lakanoista jo kauan, ja käynyt niitä ihastelemassa muiden blogeissa. Netissä kävin aina säännöllisin väliajoin googlaamassa, jos ne olisivat jossain tarjouksessa. Muutama viikko sitten huomasin Kodin1:sen alennuksen, jossa pussilakanat olivat 40 % ja aluslakanat ja tyynyliinat 50 % alessa :)

Klikkailin eri värisiä ja kokoisia pussilakanoita ja tyynyliinoja ostoskoriin, että saan omani. Ajattelin että poistan sitten, kun näen, mitä värejä ja kokoja löytyy.


Hmm... minkähän värisen pussilakanan mä otan ja otanko kaksi erillistä vai yhden ison...

Valkoinen? Ne olisivat ihanat, mutta meillä on valkoinen tuplapussilakana, joten :/

Tummanharmaa? Näyttää kuvissa aika mustilta... Kyllästynköhän mä niihin??

Vaaleanharmaa? Ihan ok väri :) Hitsit, niitä on vain tuplaleveänä :/

Pellava? Miks toi näyttää noin vihreältä? :O Yäk! :P (Tosin ei tässä kuvassa)
p6.jpg
Kuvat Kodin1 sivuilta


No entäs tyynyliinat?

Voi ei! Vaaleanharmaata ei ole :( No, Mikki hikoilee niin paljon, että otan tummanharmaat... vai valkoiset? No, mä laitan molemmat ostoskoriin, päätän kohta mitä teen :)


Puolen tunnin "mä otan tän... eiku mä otankin tuon" jälkeen korissa oli sitten aluslakana ja 2 erillistä pussilakanaa, molemmat vaaleanharmaita. Tyynyliinoiksi otin 2 tummanharmaata ja 2 valkoista.


Summa oli vähän yli 120 € :O Miten se voi olla noin paljon, vaikka kaikki oli melkein puoleen hintaan??

Alex, odota nyt hetki, niin äiti tekee tämän tilauksen!

Joo, kyllä noi aleprosentit on oikein. Kaippa se sitten tulee ton 120 €.

Odota Alex ihan pikku hetki niin mä tarkistan tämän vielä äkkiä. Joo kaks pussilakanaa, tuossa on aluslakana...

Joo, mä tuun nyt! Käy laittamassa kengät jo jalkaan :)


Äkkiä tilaus menemään ja Alexin kanssa ulos :)


Pari päivää myöhemmin paketti tuli, avasin sen ja ensimmäisenä näin tummanharmaat pussilakanat :O

Nämäkö mä tilasinkin??? No, ei pahat. Ne oli paremman näköiset luonnossa :) Ne saa jäädä, ja tyynyliintakin sopii nyt paremmin :) Mitäs muuta täältä löytyy? Tyynyliinat ok, aluslakana ok -kaikki tuli :)
pellava%20004.jpg
Mikä ihme tämä on täällä pohjalla??

Ei hitsit, täällä on tuplaleveä vaaleanharmaa pussilakana. Ne on laittaneet mulle yhden liikaa :O

Tilausvahvistus syyniin ja kyllähän se siellä oli. Nyt mä tiedän, miksi summa oli 120+risat :D
pellava%20002.jpg

Ei ole muuten ensimmäinen kerta, kun tilaan vähän väärin.

Edelliskerralla tein tilauksen askartelukaupasta ja

huomatkaa, että 10 kpl ei aina tarkoita kymmentä arkkia, vaan kymmenen pakettia (=100 kpl) :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun jätit viestin ♡