maanantai 18. elokuuta 2014

UUSI RUOKAPÖYTÄ

Tai uusi ja uusi :) Vilauttelin teille jossain vaiheessa minun pöytäprojektia mökillä. Pirttikaluston väri on aivan kamala puhtaiden vaaleiden pintojen vieressä.



m%C3%B6kinlattia%20ja%20muuta%20008.jpg



Eikös se mene niin, että pohjamaali ja sen jälkeen pintamaali... no, ehkä pinta kahteen kertaa, että tulee hyvä :)

Mä olen ennenkin päivitellyt nykyajan maaleja, ja todennut että ne ovat menneet aivan "surkeiksi" peittävyyden osalta :(

Koko viikonloppu meni maalatessa pöytää, tai itse asiassa kaksi viikonloppua. Maalipintoja on nyt KUUSI, ja vasta nyt olen tyytyväinen. Tiedän, että pensselillä maalia tulee enemmän, mutta itse en tykkää pensselin jäljistä, vaan maalaan kaikki, aina kun mahdollista, telalla.

Pöytä jäi nyt mökille kuivumaan, sillä maalasin vimppa pinnan juuri ennen lähtöä.

Paljon parempi, sanon minä :)



m%C3%B6kilt%C3%A4%20ja%20muuta%20elo-14%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun jätit viestin ♡