maanantai 21. huhtikuuta 2014

HATTURASIA ♥

Olen jo kauan ihastelut muiden blogeissa puisia hatturasioita.
Paikallisessa fb kirppiksellä oli sellainen huutokauppamyynnissä, 
ja aina silloin tällöin kävin katsomassa sen hintaa.
ha5.JPG
Olin itse menossa huudon päättymisen aikaa, joten laitoin Mikin koneelle :)
Ja arvatkaas, kuka sen sai :D
Näettekö mun hampaat tuossa hymiössä?
Vähän mä olin happy!
 ha2.JPG
 Kannen sisäpuolella on alla oleva leima,
tarkoittaakohan tuon nyt sitä, että se on 1900 luvulta? ;)
ha3.JPG

Mikki oli käynyt sen hakemassakin ennen kotiintuloani.
Siinä se oli, keittiönlattialla odottamassa minua.
Ja vaikka ilmoituksessa oli rasian koko, yllätti se minut positiivisesti.
Rasia oli tosi iso, ja se oli erittäin hyvässä kunnossa.
Luulenpa kuitenkin,
 että jossain vaiheessa se saa kuluneen vaalean peitteen ylleen ;)
ha4.JPG
Tuonne eteisen lasten vaatekaapin päälle se nyt meni,
ja sen sisään laitoin lasten talviset lakit, huivit jne.
ha1.JPG
Meidän pääsiäinen vietettiin mökillä ja aikamoinen viikonloppu se olikin,
siitä kuulette seuraavaksi :)

nimi.png