torstai 5. joulukuuta 2013

SÄ OOT ÄITI TUHMA!

totesi Elle minulle yks päivä kaupassa, 
kun en luvannut ostaa jotain.
"Sä et äiti ainakaan saa pukilta lahjoja, kun sä oot noin tuhma" :)

Monissa blogeissa on ollut joululahjatoivelistaa,
Mikkikin kyselee kovasti, että mitä sä tahtoisit?
Aloin sitten miettimään, että mitä minä nyt sitten tahtoisin...
Joulun alla, ainakaan minä, en voi sanoa kaupassa mistään, 
että voikun kiva, sillä se "kiva" on muuten meillä.
Minä olen ilmeisesti aika vaikea ostettava ;)

Joku muistanee mun pikkumusta + puku ongelman,
no nekin toisiaan löysin Lontoosta eli 
kaapissani on nyt siisti puku ja pikkumusta mekko
tai itseasiassa parikin ;)
Ne saappaat, joita samaisessa postauksessa kaipailin,
on vielä hakusessa.
Nettisurffailun päätteeksi päädyin

Itse en ole Spartoon sivuilta ennen tilannut, 
sillä koen edestakaisen lähettelyn hankalaksi. 
Ennemmin kokeilen ja ostan kengät samantien.
Toisaalta kun kävin läpi heidän valikoimiaan, 
tulin siihen tulokseen, että tilaus lähtee kyllä sisään, 
niin paljon ihanuuksia siellä oli.
JA NE HUNTERIN KUMISAAPPAAT
Rakas joulupukki!
olen ollut kiltti ja ne tahtoisin!! 
koko on 38 ;)

Takaisin saappaisiin :)
Tälläiset on minulla etsinnässä,
ihan mikä vain näistä kelpaisi :)
s4.jpg

Joka vuosi minä toivon joululahjaksi perheenjäseniä, 
jotka osaavat laittaa tavaransa pois.
Mutta tähänpäivään mennessä 
Joulupukki ei ole minulle sellaisia tuonut ;)
Enkä minä olen sitten tuhma :/

Minkälaisia toivomuksia teillä on?

Emilian toivomukset näkyy tässä.
Tyttö on onneksi aika realistinen :)
s6.jpg

nimi.png

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun jätit viestin ♡