tiistai 3. joulukuuta 2013

ALEXIN HUONE

meni nyt sitten uusiin puihin...
Joku ehkä muistaa, kun mietiskelin Alexin huonetta 
ja mitä sille tekisi.
Vanha postaus löytyy täältä
Olisin niin halunnut tähtitapetin, 
mutta pelko siitä, että se valtaa sitten koko huoneen,
ei oikein kiinnostanut ja toteutus venyi ja venyi...
kunnes poitsu itse päätti puuttua peliin ;)
Paperi oli kuulemma loppu ja hän halusi piirtää AUTON
sekä seinään että sänkyyn!!
Todellisuudessa tuo vihreä väri hyppää silmille
joten eipä siinä auttanut kun
alkaa etsimään uusia tapetteja.
Löysin yhden uutuus kansion, 
jonka kaikki tapetit oli aivan ihania

Tässä pieni kurkistus tapettiin,
jotka on nyt tilauksessa :)


9 kommenttia:

  1. Kivaa että löytyi mieluinen tapetti. Kun ois hoksannut viime viikolla niin oisin napannut sulle kun löysin kirppikseltä (sieltä paikkakunnalta, missä oltiin koulussa) neljä rullaa tapettia jossa oli beigellä pohjalla valkoisia pieniä tähtiä.. Mietein sua sillon kun kattelin noit tapeteit, mut älli ei pelannut! Oisit saanut suht halvalla, mut oisko ollu sit tarpeeks ja miten ois pienet tähdet napannu. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Odotappas kun näet, minkä tapetin valitsin ;)

      Poista
  2. Kiva tapetti on varmasti teille kotiutumassa! :)

    VastaaPoista
  3. Teidän Alex on niin ihanan "ahkera", hih

    VastaaPoista
  4. Kai maalaatte yhden seinän liitutaulumaalilla, jotta poika pääsee toteuttamaan itseään - luvallisesti ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen niin miettinyt tuota, mutta kun mä mietin sitä liitupölyn määrää ja sitä tappelua kuka saa, niin on pakko sanoa ei kiitos :( Mä luultavasti laitan johonkin oveen liitutaulutarran, jos jostain löydän sitä :)

      Poista
  5. Voi, että! Lapset kyllä ehtii! Todella kaunis tapetti tulossa. Itsekin tunnustan leikki-ikäisenä piirtäneeni olohuoneen seinät niin ylös kuin ylsin. Uskon, että äitini ei ollut kovin otettu hienoista taideteoksista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mä olen kirjoittanut meidän ihan uuteen keittiön rullaverhoon mun äidin etu- ja sukunimen, ja se ole ole lyhyt se ;) Musta oli hyvä idea nimetä, että se kuuluu äidille :D Meillä oli ollut tarhassa nimeä vaatteet kausi :)

      Poista

Kommentit saavat minut iloiseksi :)