perjantai 29. marraskuuta 2013

UUDET IHANAT KUORET

Eveliina lainasi mun iPadia Helsingin Skiexpo messuille,
josta neidin koko lukollinen kaappi tyhjennettiin.
Kaapista meni muutakin, 
mutta eniten mua harmittaa ne kuvat, jotka meni.
Ja meidän tuuria oli se, 
että valvontakamerat olivat pois päältä siinä kohtaa :(
Joka tapauksessa, meidän piti hakea uusi padi.
Meillä ei kaupassa ollut vielä kuoria,
koska otin iPad Air mallin.

Ei muutakun nettiin etsimään...
Päädyin iPad-kotelo.com sivuille
(heiltä löytyy myös muille iPadeille kaikkea kivaa).

Ostin jo yhdet kuoret ja siinä luki, 
että se sopisi iPad Airiin, vaan eipä sopinutkaan.
Olin yhteydessä iPad-koteloon kuoren koon takia ja
ilokseni sain heiltä mahdollisuuden valita kaksi kuorta :)

Lontooseen rakastuneena löysin heti mieluiset kannet
KLIK
ja toiseksi minä halusin jonkin tyylikkäämmän, mutta tyttömäisen ;)
 KLIK
Lisäksi sain suojan näytön päälle,
ja ainakin meillä se tulee tarpeeseen, 
sillä lapset katsovat aina pädiä autossa pitkillä matkoilla.
Lisäksi sain myös kosketuskynät
joka on tarkoitettu kaikille kosketusnäyttöisille laitteille.

iPad-kotelo.com 
lupasi kymmenelle "blogini kautta" tilaavalle
15 % alennuksen,
Lisäksi heillä on paljon tuotteita alessa.

Jos siis haluat tilata kaupasta jotain, 
laita minulle viestiä, niin saat minulta alekoodin.
Valitettavasti en voi niitä tänne laittaa, 
sillä minulla on 10 eri koodia, 
ja jos kaksi ottaa samat, niin toinen ei alennusta saa.

Yrityksellä on myös toinen toimiala
oilpaintingpro,
jossa työskentelevät taiteilijat maalaavat kuvasta mm. akvarellitöitä.
Jos teitä kiinnostaa, niin käykää katsomassa.
Sivut löydät täältä



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun jätit viestin ♡