torstai 24. lokakuuta 2013

LÖYDÄ OMA TYYLISI

Ilmottauduin alkusyksystä ystäväni kanssa
LÖYDÄ OMA TYYLISI -kurssille.
Olin sen hienosti merkannut kalenteriin
-marraskuulle!
Ystäväni onneksi soitti ja kyseli, että tuuthan sä?
KÄÄK, onko se tänään??

Eilen sitten menimme kurssille,
 ehkä oli aihettakin, sillä Emilia totesi mulle toissapäivänä, että 
äiti, tuo talohan on melkein samanikänen kun sä!!
JIPPII, sanon mä :D
t1.JPG
 Eilen kurssilla käytiin läpi kasvojen ja vartalon muotoja.
Jokainen kurssilla olija sai tietää minkämalliset kasvot hänellä oli ja 
mihin vartalomalliryhmään (A, H, Y, O, X) kuului.
t2.JPG
Kuvassa kouluttaja Arja Uusitalo
 Parturi-kampaajamestari Kirsi Viitiö 
teki nopean juhlakampauksen eräälle mallille.
Ensi kerralla Kirsi kertoo meille jokaiselle, 
minkälainen leikkaus/väri meille sopisi.
Minä sain tosin jo tietää, että ehdottomasti rikottu otsis, 
ja siitähän minä olen haaveillut jo kauan.
Lisäksi Arja opettaa meitä meikkaamaan
 meidän kasvoille sopivalla tavalla :)
t3.JPG
Ihana ilta ja en malta odottaa ensi kertaa.
Vimppa kerralla meille opetetaan muuten 
oikeaoppista korkkareilla kävelyäkin ;)
Minä nyt muutenkin viipellän korkkareilla, 
joten niillä kävely ei ole minulle mitään outoa.

No, joka tapauksessa.
Minulla on X vartalo,
(täältä muuten löydät eri mallit KLIK)
ja illalla kun etsin itselleni päällepäntavaa,
päädyin Espritin sivuille.
Itse pidän Espritin vaatteista, 
sillä voi periaatteessa kokeilematta ottaa omankokoiseni vaatteen, 
ja tiedän, että se sopii minulle.
Ja toisekseen, ne ovat minun kukkarolleni sopivan hintaisia 
ja tosi laadukkaita.

Olen jo pitkään haaveillut jakkupuvusta ja pikkumustasta,
jota en muuten omista...
Jep, totaalinen etikettivirhe, kun kaapista ei sitä löydy ;)
Olen kerran "vahingossa" saanut tietää olevani
TALVI persoona.
(värianalyysivärejä löydät täältä KLIK)

Talvi sädehtii jäisissä jalokiviväreissä. 
Smaragdinvihreä, rubiininpunainen ja safiirinsininen ovat
talven luottovärejä. 
Aniliini ja valkoinen saavat hehkua kirkkaina. 
Kokeile kohtalokkaita, peittäviä ja rohkeita perusvärejä vaaleiden sävyjen kanssa.

Minulle sanottiin silloin, 
että pääperiaatteessa kaikki värit käyvät, kunhan ne ovat voimakkaita.
Tästä syystä en pelkää valkoista enkä mustaa...

Aloitin kotelomekosta, 
sillä sen tarve on suurempi, kun jakkupuvun.
X-vartoa ajatellen päädyin tähän "ei liian tiukkaan" malliin,
ja värinä tottakai musta.
t4.png
Jakkupukua etsiessä mietin, 
että jakussa pitä olla leikkaus vyötärön kohdalla,
jotta se pääsisi oikeuksiinsa.
Malli saisi olla hieman pidempi, sillä tämä saataa leventää lantiota.
t7.jpg
 Puseron väri ei ehkä ole minulle täysin sopiva, 
mutta mallista tykkäsin tosi paljon
t9.png
Ja sitten alkoi housujen etsiminen
t8.png
Nämä kävis sekä kotelomekon että jakkupuvun kanssa.
t5.png
Nyt kokonaisuus olis täydellinen
ja nytkun löytyis vielä maksaja ;)
Saahan sitä tyttö unelmoida!

Jakkupuku löytyy täältä KLIK
Jakku löytyi täältä KLIK
Pusero töytyy täältä KLIK
Housut löytyvät täältä KLIK
Kengät löytyvät täältä KLIK

Oletteko te käyneet värianalyysissä, tai pukeudutteko te vaatteisiin,
 jotka imartelevat vartalotyyppiänne.
Vai koetteko te, että mukavuus menee kaiken edelle?

Entä hiukset!
Kun menette kampaajalle,
sanotteko te tyylin vai kysyttekö neuvoa?

nimi.png

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun jätit viestin ♡