lauantai 24. elokuuta 2013

TUUNAUKSIA TULOSSA

Kokeilen nyt eka kerran päivityksen tekemistä iPadilla, 
voin kertoa että virheitä on varmasti paljon ;)
Piuha on löytynyt, mutta olen mökillä ja 
lomakuvat ovat toisella koneella.

Kuten kerroin, olen ollut flunssassa.
Se vei kyllä voimat melko hyvin alkuviikosta,  
samoin se, että meidän piti totuttautua normaalirytmiin:)

Loppuviikko on ollut minulle
monen unelman täyttymys.
Ostimme lomamme kotimatkalla uuden sängyn,
johon tarvitsimme uuden sängynpäädyn.
Minähän olen etsinyt sitä vaikka kuinka kauan...
Ja nyt se löytyi, Evijärveltä:)

Arvatkaas muuten mitä Alex tekee??
Naarmuja kivellä meidän autoon!!!!
ja me ei edes huomattu tuota, ennenkun oli liian myöhäistä
Toinen haaveeni on löytää kaapelikela.
Sen löysin vanhalta luokkakaveriltalta, 
kun olin hakemassa sieltä vanhaa hanaa. 
Hanatuunauksen tulette näkemään,
kunhan löydän pienen sinkkisen sangon ;)
Tässä kuitenkin kela,
joka oli tosi hyvässä kunnossa :)
Ja viimeisin löytö oli
Juthbackan markkinoilta :)
Minullahan on ollut jo kauan Husqvarnan ompelukone,
mutta jalkojen muoto ei ole miellyttänyt minua.
Nyt löysin kauniin vanhan Singerin:)

Lisäksi löysin tytöille kauniin kaapin,
joka joutuu maalipensselin alle:)
Eli touhua riittää,
mutta sehän on vain kivaa:)

Mia