keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

ALEXIN HUONEEN MUUTOS

Mä sain tässä taannoin eräs lauantai aamu
jonkinlaisen tarmonpuuskan,
kun Mikki lähti töihin.
Alexin huone on jo kauan kaivannut jotain muutosta, 
mutta mulla on edelleen nuo kaapit mietinnässä.
Olin nimittäin ajatellut, että
Alexin sänky tulis tuonne syvennykseen
matalempien kaappien päälle. 
Ainut mikä jarruttaa tässä projektissa on se,
että kaappitilaa lähtee :(

Alexin huone ennen pyörremyrsky Miaa :D
Jep, sänky on petaamatta :)
Tunnin tavaroitten pyörittelemisen jälkeen,
pääsin itseni kanssa yhteisymmärrykseen
En tiedä näkyykö se kuvissa,
mutta huoneesta tuli paljon tilavamman tuntuinen
Tämän ihanuuden löysin koulupäiviltä Kalajoen kirppikseltä
Alexin lempparitavarat ;)

Tämä hyllykkö muutti meidän makkarista oikealle paikalle.
Meidän makkari on nimittäin menossa kans pieneen remonttiin
ennen Essin rippijuhlia.
Alexin eka "puku" aitiopaikalla

Tälläinen siis on meidän poitsun huone tällä hetkellä.
Alex siellä ainakin viihtyy,
ja onneksi Alex ei ole tullut tyttöihin, 
vaan hän ylpeänä esittelee aina vieraille siistiä huonettaan :)

Huomenna alottelen varmaan tapetin repimisen meidän makkarissa,
ellei jotain muuta ilmaannu.

12 kommenttia:

  1. Herkullinen tuo tähtimatto ja oikiassa olet, tilavampi tuli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kans siitä. Tytöillä on samanlainen, mutta vaaleanpunainen :)

      Poista
  2. Kyllä kuvista näkee mitä olet saanut aikaan. Varmasti lapselle mieluisa muutos.

    Pitäisiköhän minun nyt pyytää anteeksi sitä että "joudut" remppaamaan myös oman huoneenne. ;D Hih hups*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sun tarvi :) Se on ollut mietintämyssyssä jo kauan :) Mutta kiitos tapettivinkistä :)

      Poista
  3. No kylläpä vaan näyttää tilavammalta myös kuvissa! Ihania tavaroitakin poitsun huone täynnänsä... Voi että kun saisin saman tarmonpuuskan, mut just nyt ei yhtään huvita mikään...!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt onneks riittää aikaa muuhunkin, kun koulutehtäviin:)
      Käyppä kattomassa mun uusin tempaus ;)

      Poista
  4. Ihana huone ja hienoa, että lapsi viihty itse siellä :))
    Mukavia remonttihetkiä sulle!

    VastaaPoista
  5. Vui kuinka kaunis huone ennen että jälkeen!! :))
    Meijän Jimi-pojan huone on limevihree...!Se oli kiva silloin kun maalattiin (kaksi seinää siis), mutta nyt tökkii silmään ja pahasti! ( Kuha josttain taion rahaa nii sitten huoneen väri muuttuu...:)!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Tuo lime oli meillä aikoinaan toinen värivaihtoehto :) Mun täytyy tullakin kattomaan kuvia siitä.

      Poista
  6. Kyllä se tosi hyvältä näyttää! Ihana tuo tähtimatto. Mä löysin Pekalle päiväpeiton, jossa on vaalenasininen pohja ja valkoisia tähtiä. Aika harvoin se on nyt viimeaikoina ollut siihen tarkoitetussa käytössä;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei pitkästä aikaa :)
      Voi mistä sä löysit sen? Mä oon ettiny Alexillekkin sellasta. Tein sitten ite tilkkutyön sille, joka on pikkasta vaille valmis (itse asiassa ollu jo kauan). Miks ihmeessä se viimeistely vie niin kauan...

      Poista

Kommentit saavat minut iloiseksi :)