lauantai 25. toukokuuta 2013

TYÖTÄ, TYÖTÄ JA VÄHÄN HUPIA

Päivät menee kiirellä ohi ja paniikki senkun kasvaa.
Tässä hieman esimakua näyttötyöstäni.
Näytän sen teille sitten,
kun opettajat ovat sen nähneet.
Stailaus on vielä tekemättä,
joten näkymä tulee vielä muuttumaan.
Itse stailauskohteeseen piti maalata lavoja,
ja täytyy myöntää että kaikki lavaprojektit
meni kyllä jäihin. 
Siis aivan hirveä homma!!
Sorry sotkunen piha, mutta kodinhoito on kyllä viime aikona jäänyt 100 %:sti
Kovalla tuskalla yritän saada kasvihuoneen ikkunoita laitettua, 
sillä yritän saada nekin liitettyä näyttöön.
Minulla on kyllä yksi pikkuikkuna, 
jos aika loppuu kesken.
Sen verran valmistelen huomista lähtöä, 
ja nostin kalusteet katoksen alle.
Lapset halusi tietty tulla syömään iltapalaa sinne,
ja pitihän meidänkin yhdet viinikupit nauttia.
Nyt pakkaamaan, 
sillä minä menen huomenna katsomaan tätä ihanuutta
 Te, jotka tunnette kolhaisun kyljessänne, niin se olen minä!
Teen tietä eturiviin :)
Maanantaina minulla ekat ihan oikeat blogitreffit!!
Kenen kanssa?
Sen näette myöhemmin :)

Nyt toivottelen teille oikein hyvää viikonlopun jatkoa,
minä palailen kuvioihin ensi viikolla:)