torstai 16. toukokuuta 2013

NAKED TRUTH

Jokin aika sitten blogeissa liikkui 
NADED TRUTH kuvia,
osa näytti itseään, osa näytti kotiaan.
Koska minun kotini on nähty sotkuisena jo useampaan otteeseen, 
koin että se peli oli jo menetetty ;)
En kertakaikkiaan muista, keneltä tämän haasteen sain,
mutta hihkaise kun näet!

Eli minun 
NAKED TRUTH kuvat ovat minusta :P
Tälläisenä te olette minut suurimmaksi osaksi nähneet
tukka ponnarilla
ja tältä minä näytän, kun olen tukkani 
suoristanut/laittanut
ja tältä minä näytän suihkun jälkeen :D
Minulla ei ole mitään mahdollisuutta lähteä 
"suihkun raikkaan" ihmisten ilmoille,
kun tukka näyttää tältä.
Minulla on luonnonkiharoita,
jotka näyttävät kun pilalle mennyt permanetti.
Suihkusta tullut, tukka märkänä
Meikin kanssa/ilman kuvia minusta ei taida olla, 
sillä en juurikaan meikkaa vapaa-aikana.
Juhlillekkin lähden joskus (vahingossa) ilman meikkiä :/

Se, joka ei tähän minä-naked truth haasteeseen ei ole vielä vastannut, 
niin napatkaahan se tästä :)

Nyt hyppään nyt
rakennusperinteen ja 70 luvun talojen kimppuun,
sillä huomenna pidän vapaapäivän koulutehtävistä.
Meille on luvattu hellettä :)


4 kommenttia:

  1. Ekku on mun ottama kuva. Mä oon siis nähnyt sut NADED TRUTH!!:D Heheh. öö.

    VastaaPoista
  2. Ihanat hiukset ja tuo "suihkun raikkaana" on tuttua mullekin, vaikka lyhyet hiukset onkin :)

    VastaaPoista
  3. hih, huippu tukka! mulla on piikkisuora -roikkuu päätä pitkin kuin levä- tukka ja oon aina ollut vähän kade niille joilla on edes jotain kuohkeutta omasta takaa, mutta on kai tuossakin puolensa.... :D
    Mä en yleensä liiku edes yksin kotona ilman meikkiä. edes vahingossa. kuuluu aamu rutiineihin kuin kahvi ja hampaiden pesu :D

    VastaaPoista
  4. En kyllä tätä haastetta pysty nappaamaan, mä en todellakaan ole noin hyvännäköinen suihkun jälkeen :) Sinä olet kaunis tyttönen!!!

    VastaaPoista

Kiva, kun jätit viestin ♡