keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

OMITUISTA ;)

 Haaste ja paha sellainen!!! 
Helinä
Höttiäisen höpötelmiä -blogista
lähetti minulle "omituisen" haasteen.
Haasteena olisi kertoa 5 omituista asiaa itsestään.
Olen muiden blogeissa kyllä mielenkiinnolla lukenut muiden paljastuksia,
ja jo miettiessä omia "ongelmia" en niitä keksinyt äkkiseltään yhtään.

Eihän sitä itse omituisuuksiaan huomaan,
joten laitetaanpas lapset töihin :D

 Tyttöjen mukaan: 
-painan aina kaksi kertaa auton ovinapista, että ovet aukeaisi.
Tästä saamme syyttää edellistä autoamme, 
sillä eka painallus aukaisi kuskin puolen, toinen "pelkääjän" puolen;)

ja siihen se jäi, tyttöjen apu nimittäin!!
Mulla ei ole kuulemma mitään muuta outoa tapaa 
-hyvä asia toisaalta :)

Pakko alkaa itse miettimään...
siis oikeesti, tämä on aivan hirveää!!!!
-en saa siivottua kotiani niin hyvin, 
että olisin siivoukseen tyytyväinen, 
aina löydän jostain jotain putsattavaa :/
Siksi en voi koskaan harkitakkaan ulkopuolista siivoojaa ;) 
Juu-u, mä jynssään täällä joskus hammasharjan kanssa...
-en koskaan koske yleisessä vessassa kahvoihin sieltä poistuessa.
Pöntönkin vuoraan kilometrillä paperia ;)
Samoin kaupoista poistuessa tökkään oven auki kyljellä tai
 kädellä, joka on hihan sisällä
Hei, tämä on naurettava :D
Silloin harvoin kun syön jugurttia,
niin rapsin 
(mitä mikähän se oikea sana on, tuo taitaa olla murretta)
purkin ihan puhtaaksi.
Mikki joskus kysyy,
että tarvitko imupaperia :D

Kääk, yks vielä...
Mä olen siis ihan oikeasti pohtinut tätä postausta 
2 PÄIVÄÄ
 Ja vimppa olisi sellanen, että
musta on tosi ihana ottaa saunan jälkeen
tosi kylmä suihku :)

Siis kyllähän minullakin niitä outoja tapoja on,
 mutta ne ovat tulleet niin osaksi omaa elämääni, 
että en enää huomio niitä outoina.
Vilautan tässä samalla pikkasen, 
mitä muutosta meillä tehdään ;)
Arvaako joku, mistä on kyse?


7 kommenttia:

  1. Noi haasteet on välillä TOSI haastavia, mutta hyvinhän sä siitä selvisit :D

    Empä osaa arvata... haastava on tämäkin arvoitus :)

    VastaaPoista
  2. Eiköhän me kaikki olla outoja omalla tavallamme :). Kivoja outouspaljastuksia kuitenkin.

    VastaaPoista
  3. Eipä sitä itse omia omituisuuksiaan niin huomaa, ne kun on osa persoonaa. Mutta on sinull sentään omat omituisesi.
    Mikä lie tuo kuvassa oleva Kuin vanhan oven kulma, mutta ei se taatusti se ole mutta muuta ei juolahtanut mieleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minäkin sen olisi katsonut, jos en tietäisi ;)

      Poista
  4. Ihanan postaus....Mulla on aika samallaisia "pakkomielteita". =)
    Parjataan nailla....

    VastaaPoista
  5. Heiiii eihän se niin kauheeta ollut.. Mä voisin jatkaa oletettavasti loputtomiin omia omituisia ominaisuuksiani. :DDD Hihih* Noistakin omaan aika monta samaa.

    Mä tiedän, mä tiedän mistä on kyse. Tai ainakin luulen tietäväni. :) Jatkoa seuraa...... eikö.

    VastaaPoista
  6. Hilpeyttä herätti sun postaus. Jatka vain samaan malliin. Arvoitus; jotain pöydän kannen kanssa tässä kai tekemistä....?

    VastaaPoista

Kiva, kun jätit viestin ♡