lauantai 9. maaliskuuta 2013

ELÄMÄN PIENIÄ ILOJA

Vain elämää -sarjassa Jonne kertoi, 
kuinka hänen elämänsä on mennyt 7 vuoden sykleissä ja
kuinka raskasta hänellä on ollut nyt viimeset vuodet.

Meidän 7 vuoden alamäki pitäisi päättyä nyt keväällä, 
jos tuohon 7 vuoteen on uskominen;)
En ole taikauskoinen, 
mutta tässä tapauksessa tahdon sen olevan totta :)

 Olen oppinut nauttimaan elämän pienistä iloista,
ja huomaan hymyileväni ihan "mitättömille" asioille.
Sanoille, joita lapset toisilleen sanovat
(kuten eilen Elle Emilialle: mä osaan ihan ite pyyhkiä kakan :D),
kauniille maisemille,
ihanille tuulahduksille, jotka tulevat mereltä keväisin,
lusikoille ja naulakoille :D

Meidän keittiöuudistuksen myötä
(jota ette vieläkään näe)
sain vihdoin paikan käsilaukulleni.
Pienen koukun liukkarimme kylkeen :)
Sensuroikaa tuo laukku, se on ihan oikeesti saanut tappotuomion!!
Joku ehkä muistaa TÄMÄN
Ihana Paula lähetti minulle hukkaan menneen pikkulusikan.
Ajattelin, että odotan
kunnes pääsen Ikeaan ja saan samanlaisen kehyksen
ja laitan sen sitten näytille.

Ennen lomaa, jouduimme tyhjäämään kaikki kaapit keittiörempan tieltä
  ja mikä yllätys minua odotti... kaakaopurkissa!!
Yksi pieni lusikka, 
pienempi kuin Paulan lähettämä :)
Eveliina sanoi nähneensä samanlaisen, mutta vieläkin pienemmän
-ja katsokaa :D
 Tiedän, että joku ajattelee, että ei voi olla totta!!
Mutta ihan oikeesti, minä olen niin onnellinen :)   
 
Ei asian tarvitse olla iso,
että siitä löytyy iloa :)

Mistä te löydätte ilon?

Ja mitä muuta meidän iloon tulee, 
niin maanantaina on koululla kokous
-näyttää siltä, että sekin asia selviää :)

Jos ette ole vielä osallistuneet arvontaani, 
niin teillä on vielä huominen päivä aikaa. 
Arvonta löytyy sivupalkista!