maanantai 4. maaliskuuta 2013

DIY KALORITTOMAT LEIVOKSET + KIITOSKORTTI

Mulle iski sunnuntaina askarteluinto.
Tiimarin uudessa lehtisessä oli ohjeet
 jo monessa blogissakin nähtyihin
muffinsseihin.
Aineet minulla on ollut jo kaun, 
mutta tuo kuumaliimapyssyn hakeminen varastosta,
 on ollut jotenkin niin raskasta ;)
että teko on vain jäänyt.

Leikkasin tilkkutäkkileikkurilla paksusta 
huovasta noin 3 cm levysiä kaistaleita, ja aloin pyörittämään.
Pyöritä huopia niin, että se kiertyy koko ajan hieman alaspäin
Itse laitoin liimaa myös huopien väliin,
niin eipähän sitten ainakaan lähde purkautumaan.
 Lisäksi tein amerikanlakuja
 Sitten päälle vielä pari "nonparelliä"
ja eikun nauttimaan :)
Nuo englanninlakut näyttää jostain syystä ihan jäteiltä...
Tiimarissa oli -70 % päivät
ja päätin ostaa valmiiksi Essille kiitoskorttipohjat :)
En saanut rauhaa, kun tiesin pohjien odottavan minua...
Ne huusi koko ajan Miaa, Miaa, me ollaan täällä pussissaa ;)

SUKULAISET!!
NYT TULE SALAISUUS -ÄLKÄÄ KATSOKO ;)

Essi halusi ihan simppelin kiitoskortin ja 
ei mitään KIITTÄEN tekstiä.
Kun suunnittelu oli valmis,
pääsin minä töihin :)
Tälläinen kortti tulee olemaan sisältä,
kuva tulee tuohon päälle
ja tälläinen on kansi.
Pikkasen väriä tuo prinsessa saa, kunhan ensin nähdään, 
millaiseen kuvaan me päädytään :)

Nyt mä lähden kantamaan meidän uutta keittiönpöytää sisälle :)


6 kommenttia:

  1. Ihana kiitoskortti, ja herkullisen näköiset leivonnaiset. Kalorittomille herkuille olis tarvetta, mutta kun niiden pitäis olla myös syötäviä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Mä olen aina kans miettinyt, että miksei kukaan ole keksinyt kaloritonta suklaata ;)

      Poista
  2. vitsit kuin kivat kiitoskortit ja ihan huikeet nuo leivokset ja muut "herkut" nami nami..

    VastaaPoista
  3. Ai että siellä on leivottu ihania herkkuja :) Kiitoskortistakin on näköjään tulossa aikas kiva, sä oot niin reipas ja aikaansaava!

    VastaaPoista

Kommentit saavat minut iloiseksi :)