torstai 21. maaliskuuta 2013

APUA TARVITAAN

Käyn nyt säännöllisesti fysioterapeutin luona jumpaamassa,
jotta saisin kroppani edes vähän parempaan kuntoon.
Tunnollisesti olen jumppaohjeita noudattanut, 
kunnes taas sain jollain lailla selkäni väännettyä :(

Fysiotarapeutti ehdotti vesijuoksua.
Lähdin sitten selvittelemään mahdollisuuksia,
ja kuin tilauksesta täällä alkaisi ryhmä muutaman viikon päästä.

Mutta kuinkas ollakkaan, 
emme saa lainata uimahallin vesijuoksuvöitä,
vaan meillä pitää olla omat.

Törmäsin netissä Kuningaskuluttajan tekemään

Onko teillä kokemusta vöistä?
Minkä merkkinen vyö teillä on ja onko se hyvä?
Hyvällä tarkoitan sitä, ettei se nouse kainaloihin tai paina jostain.

Ja pidättekö te vesijuoksusta?


4 kommenttia:

  1. Käyn vesijuoksemassa, eikä mulla ole omaa vyötä vaan lainaan aina uimahallista. Ne on ihan ok. Muistan itsekin, että niitä on testailtu. En kyllä osaa antaa mitään neuvoa:( Vesijuoksu on kyllä kivaa ja tehokasta. Mä olen käynyt sellaisessa, missä tehdään n. 30 min vesijumppaa ja sitten 30 min vesijuoksua ja kädet saa tehokasta jumppaa kun apuna siellä käytetään jumppakeppiä tai lötköpötköä, jolla tehdään juostessa erilaisia käsiliikkeitä, melonta yms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä kans tiedustelin lainausmahdollisuutta, mutta koska kyseessä on Työväenopiston järjestämä kurssi, niin he eivät lainaa.
      Ilmoittauduin sinne kurssille, ja saas nähdä mitä selkä sanoo ;)

      Poista
  2. Nyt en osaa auttaa, monta kertaa on pitänyt kokeilla vesijuoksua... mutta onpa sekin sit vaan aina jäänyt tekemättä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kans, mutta nyt päätin kokeilla. Tämä kurssi on vain 6 kertaa, joten sen käy vaikka hampaat irvessä ;) TOivottavsti kuitenkin tykkään :)

      Poista

Kommentit saavat minut iloiseksi :)