maanantai 18. helmikuuta 2013

IHANAT VOITOT & "PIENI MAINOS" ;)

Minulla on ollut tuuria viime aikoinan muiden blogien arvonnassa.
Ehkä oli aikakin, että onneni kääntyy ;)

Muutama viikko sitten voitin 
aivan ihana, kestopirteän Mummelin blogissa
tälläisen palkinnon.
Arvatkaas mitä Alex etsii? ;)
Tuossa kannessa on 3D kotka, jota Alex etsii kannen takaa :D
Koko palkinto tulee tässä :)
Tuo sydän on niin mua, ja on jo löytänyt oman paikkansakin :)
Niin ja suklaa me jaettiin, kun mä olen edelleen laihiksella.
Lapset vei heti kynät ja vihon.
Liinalle mulla on suunnitelmat...

katsotaan, jos mun painotyö-askartelu onnistuu ;)
Käykäähän muuten blogissa vierailulla.
Blogia pitää yli 80 vuotias "mummu" ja
 vilahtaa kuvissa Himmu-koirakin :)
EN IKINÄ olisi voinut kuvitella, 
että minun mummuni pitäisi blogia.
Blogiin pääset TÄSTÄ

  Toisen kerran arpaonni osui kohdalle
Ainosofian blogissa.
Kyseinen blogi ei taida esittelyjä kaivata,
on se sen verran tunnettu :)
Ainosofialta voitin tämän
 Arvatkaas, katsoinko monta kertaa, 
että kuka meillä on :D
Elle laittoi meikkauspään ja takkinsa torsolle:D
Kiitos molemmille arvan nostajille, 
teitte minusta erittäin onnellisen :)

Sen verran nyt vinkkaan 
verkkokauppaan tulleista uusista tuotteista,
on ne niin ihania ;)




Juu, mä en tosiaankaan hallitse noiden
kuvien muokkausta.

Sekä Mailegiltä (melkein kaikki puput jäi tulematta)
 että "kuppitoimittajalta" on tulossa vielä lisää.

Uutuudet löydät 
TÄÄLTÄ

5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Mä en tapaa lotota, mutta sitten pitkästä aikaa laitettiin lappu. Me voitettiin!!! 1 euro :D
      Toisella kertaa meni jo paremmin... tuli 9 euroa :D

      Poista
  2. No on kyllä ihania tuotteita!
    mukavaa viikkoa! <3

    VastaaPoista
  3. Jaa niin tuota, olenkos mä jo vanha? Onneksi en ole huomannut. No sehän on vain kaksi numeroa, kahdeksan ja nolla. Tää bloggaaminen on kivaa, ja käyn mä tuolla facessakin seikkailemassa ja paljossa muussa. kaikki hommat hoituu täällä, helpottaa kummasti elämää. itse olen tän homman opiskellut ja sitten penskat perässä komentanut ,mm. pankkiin asioinnit sun muut. Mitä äiti edellä sitä tytöt perässä. Heippa taas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ne numerot, vaan se olotila!
      Mun täti on kans ihan just 80 ja siitä ei sitten millään uskoisi. Painelee menemään kylällä kun viimestä päivää, on kaikessa mahollisessa mukana, ja hoitaa lapsenlapsiaan melkein joka päivä. Olenkin sanonut, että se täti kuolee seisaalleen ;) Ja hyvähän se on kun saa päivistään nauttia! :)

      Poista

Kommentit saavat minut iloiseksi :)