tiistai 8. tammikuuta 2013

HIUSONGELMIA

Olen tässä jo hetken aikaa miettinyt
hiusteni väriä.
Käydessäni kampaajalla sanoin, että haluan raitoja.
Kampaaja kysyi, että tummia ja/vai vaaleita??
Joo molempia, onpahan vähän elävämmän näköinen :)

Vaaleat raidat on ok,
tummat raidat ovat MUSTIA! 
ei tumman ruskeita, niinkuin kuvittelin.
Oletusvirhe minun puoleltani :(

Eveliina leikki taas 
Photoshopilla omien kuviensa kanssa.
Pyysin häntä kokeilemaan minullekin erilaisia hiustenvärejä ja tässä tulos.
Harmikseni, minulla on aivan mahtava irvistys tuossa kuvassa :O
mutta älkää huomioiko sitä!

Mikä on paras?? 
Kuvassa mainitsemani raidat ei näy,
koska tämä on otettu Eveliinan rippijuhlilta
2 v sitten.


16 kommenttia:

  1. Musta tuo keskimmäinen on paras.Tuo jotenkin valoisaksi koko olemuksen :)

    VastaaPoista
  2. Minusta tuo kaikista tummin :)

    VastaaPoista
  3. Mie sanoisin, että tumma tai vaalea... ei siis siltä väliltä :)
    Tykkään siis 1. ja 2.

    VastaaPoista
  4. Makuasioita, mutta minä sanon oikeanpuolimmainen kuva.

    VastaaPoista
  5. Mielestäni sulle sopii parhaiten tumma tai raidoitettu :) Tummana näytät nuoremmalta, ei niin että vanhalta muutenkaan :) kaunis kuva! :)

    VastaaPoista
  6. Keskimmäinen ja oikeanpuoleinen on parhaita! Näin onkin turvallisempaa kokeilla eri värejä päässä :-)

    VastaaPoista
  7. Tjaaaaaa..vaikeen laitoit. Olet siitä outo tyyppi, että kaikki kolme mallia näyttää siulla ihan hemmetin hyvältä! ehkä kuitenkin kun kevääseen kohti mennään niin keskimmäinen miellyttää miun silimää eniten.

    VastaaPoista
  8. Minä tykkään kolmannen kuvan sävystä eniten :). Ehkä vielä niin, että sävy olisi hieman tasavärisempi (vähemmän raidoitettu) kuin tuossa esimerkissä. Mikään noista ei kuitenkaan ole huono.

    VastaaPoista
  9. Kaikki nuo sopii sulle, mutta tuossa oikeanpuolimmaisessa on kiva lämmin sävy. Sopii hyvin ainakin näin talvella ja kesällä sä muistaakseni "vaalenet" ihan luonnostaan... :D

    VastaaPoista
  10. Minä tykkään tuosta tummimmasta eniten :)

    VastaaPoista
  11. Multa saat äänen tummalle vaihtoehdolle... vaikka ei ne muutkaan vaihtoehdot huonoja oo... mut tumma silti :)

    VastaaPoista
  12. Mä tarkotuksella pimitin näitä kommentteja, ettette näkisi mitä muut on kirjoittaneet.

    Jos mä nyt oikein laskin niin (ja jos joku oli laittanut kaks vaihtoehtoa, niin molemmat sai äänet) niin
    tumma 5, blodi 5 ja "ristiverinen" 6
    eli tasan kyllä meni :D

    Mulla Kaija tosiaan vaalenee aina automaattisesti, kun aurinko alkaa paistamaan :)

    VastaaPoista
  13. Musta on paras ehkä tuo tumma...

    VastaaPoista
  14. Kannatan kampausta nro 3. Luonnollisin, vähiten värjäystä vaativa ja vähiten hoitoa vaativa kun ei tarvitse koko ajan värjäillä juurikasvuja pois! :)
    nimim. puolitoistavuotta hiusten kasvatusta takana ja vihdoin natural, ei se ollutkaan niin pahan värinen kuin muistin!:D Takaisin en vaihda.

    VastaaPoista

Kommentit saavat minut iloiseksi :)