tiistai 11. joulukuuta 2012

DIY TÄHDET LASTENHUONEESEEN

No niin, aletaanpa purkamaan noita 
väkerrysviikonlopun juttuja yksi kerrallaan :)

Näin jossain kaupassa isot ja paksut tähdet,
mutta niiden hinta oli yli minun hintatason.
Mikkiii... etsä viitsisitsä???
Mä tahtoisin sellaset isot tähdet:)

Ja niin Mikki teki ne mulle vimpassa nikkarissa.
 
Materiaali tähdissä on MDF levyä, ja maalina RemonttiÄssää.
Tekstit olen painanut ihan leimasimilla,
tosin en tiedä, kuinka se kestää märällä pyyhkimistä.
Tähden korkeus on noin 40 cm.
 Nämä tulevat Alexin huoneen seinälle :)


12 kommenttia:

  1. Ihanat :) Ompa sulla taitava ja kiltti mies :D

    VastaaPoista
  2. Oooi, ihanat! Sulla on kätevä mies :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat tähdet! Meille kotiutui kuviosaha jokin aika sitten, täytyypä laittaa mies hommiin. ;)

    VastaaPoista
  4. Ihanat tähdet! Mäkin haluun!! Muistatkohan kun joskus maalasin voipurkin puisen kannen ja painelin kans leimasimella tekstejä siihen, niin mä spreijasin sen kannen sitten vaan pariin kertaan kirkkaalla maalilakalla, että voi pyyhkiä :)

    Ja hei, mun yksi ystävä varas juuri lennot tänne tammikuulle, eli voisin antaa sulle hänen osoitteen, johon voit verhot postittaa ja hän tuo ne sitten tullessaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voikun olisin tiennyt aikasemmin, Mikki olis voinu tehdä pari lisää. Nyt nikkari on loppu ja ens vuodelle Mikki ei sitten päässykkään, ryhmä oli täyttyny alle tunnissa ja mä olin täysin unohtanut ilmottautumispäivän :(
      Mä mietin tuota spraylakkaa, mutta muistelin, että joku sanoi musteen leviävän... Vois tietty kokeille takapuolelle eka. Kiitos vinkistä :)

      Mä viestittelen sulle noista verhoista huomenna, mun täytyy selvittää niitä koodeja pankista :)

      Poista
  5. Elämä on pitänyt kiireisenä, mutta nyt vihdoin ehdin blogikierrokselle! <3 Kaikkea kivaahan teillä siellä on puuhattukin. Aivan superihanat nämä tähtöset!!

    Mukavaa viikonlopun jatkoa teidän perheelle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja hei tosiaan pitkästä aikaa:)
      Illalla on pakko tull katsomaan, mitä teille kuuluu, nyt alan valmistelemaan lapsia joulujuhlaan :)

      Poista
  6. Ihana idea todellakin.
    Tuota ideaa lainaten voisi jalostaa tätä minun maalaisromanttiseen sisustukseen hössätämistäni ;)

    VastaaPoista

Kiva, kun jätit viestin ♡