maanantai 10. joulukuuta 2012

ARVONNAN VOITTAJA JA TUNNUSTUS

Aivan mahtava ja kiireinen viikko takana.
Blogin hiljaiselon syyhän oli minun ja Eveliinan Lontoon matka :)
Kuvia tulen laittamaan, kunhan saan tehtyä ensin 
kaikki tekemättömät asiat.

Nyt kuitenkin arvonnan paikka,
jonka onnettarena toimi tällä kertaa Emilia.
Arpoja tuli tällä kertaa hieman alle sata.

Uusia lukijoitakin sain joukkooni ja jokaisesta teistä olen kiitollinen!!
Jokaisen blogissa olen yrittänyt käydä, 
ja jos en ole tassunjäljeä jättänyt, niin vinkatkaa :) 

Emilia nosti hatusta arvan, jossa luki näin
Elle oli sitä mieltä, kun tutki lappuja, 
että tässä äiti on kaikista hienoin piirrustus
eli terkkuja vain Kirsi teidän taiteilijalle, 
kun hän sitten mahtaakaan olla:) 

Laitteletko yhteystietojasi s-postiini, 
niin saan paketin sinulle mahdollisimman pian.

Itse sain aivan ihana tunnustuksen  
Kiitos sinulle siitä!!
homesweetengland kirjoittelee itsestään näin:
30v. kotiäiti pakkasi miehen & lapset lentokoneeseen 
ja ryhtyi "englantilaiseksi". 

Tervetuloa seuraamaan elämää ja lapsiperheen arkea Englannissa!
Käykäähän lurkkaamassa :)

Minulla on mahdoton kasa postauksia odottamassa.
Olen saanut yhteistyökumppanin, josta olen todella iloinen!
Lisäksi olen luvannut näyttää Selätin jumpan edistymistä  
-lapsilla ainakin on ollut sen kanssa hauskaa :)
Minun ja Mikin askartelut on näyttämättä,
Lontoon kuvat on tulossa.  
Nyt jatkan Ellen kerhotätien ja 
Emilian kerho-open ja kouluopen "lahjojen" väsäämistä, 
näette sitten nekin :)

Oikein mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
Ihanaa, kun on lunta!! :)
 
 


8 kommenttia:

  1. Mukavia kiireitähän nuo ovat, pitää koneen käynnissä! :)
    Onnea voittajalle ja kivaa viikkoa teille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ja lisäks ne antaa paljon voimaa, vaikka "juostiinkin" koko ajan :)

      Poista
  2. Onnea Kirsille..tuttu bloggaaja.

    VastaaPoista
  3. No nyt pääsin kommentoimaankin!
    Onnea Kirsille voitosta, varmasti meni oikeaan osoitteeseen :)
    Jään innolla odottelemaan postaustulvaasi ;)
    Laitoin sulle äsken meiliäkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tuun käymään illalla sun luona kylässä ja vastailen samalla :)

      Poista
  4. Ihana,ihana onnetar siellä teillä<3 Jee,vähänks mä oon iloinen!Laitan sulle s.postia ihan tuotapikaa:)
    Ja Ellelle terkkuja myös,kuvan on piirtänyt tyttö joskus oisko ollu 6- tai 7-vuotiaana ja olen niin "kiintynyt" siihen etten varmaan koskaan raaski tuota profiilikuvaa vaihtaa;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Ja onnea vielä kerran!
      Mulla on kans tiettyjä piirrustuksia, joita varjelen -ylimmällä hyllyllä ja päällä lappu -EI SAA KOSKEA :)

      Poista

Kommentit saavat minut iloiseksi :)