perjantai 16. marraskuuta 2012

WILLA OLIVIA 2 VUOTTA + ARVONTA

Tasan kaksi vuotta sitten tein ensimmäinen päivityksen.
Olimme juuri ostaneet tämän talon, 
papereita ei oltu vielä kirjoitettu, 
mutta suunnitelmat oli jo kovassa vauhdissa :)
Blogista tuli remppapäiväkirja 1,5 vuodeksi,
ja jatkoi sen jälkeen elämäänsä vähän tälläisenä 
"vielä paikkaansa hakevana" päiväkirjana;)
Tästä lähdettiin liikkeelle.
Muistan kun sain ensimmäisen kommentin, 
se tuli Sisustusunelmia Johannalta,
ja olin aivan äimän käkenä: joku lukee tätä :)
Kaksi vuotta on kulunut, takana on 
290 julkaisua ja 2681 kommenttia.
Kävijöitä on mm.
Suomesta, Yhdysvalloista, Saksasta, Venäjältä, Ruotsista,
Britaniasta, Ranskasta, Virosta, Tanskasta ja Ukrainasta
(ovat muuten kävijämäärältään suuruusjärjestyksessä).

Suosituimmat tekstit ovat olleet 
paperinarukranssi, tapettivalintoja
ja sisustustikkaat.

Eniten keskustelua on herättänyt aikoinaan 
koulukiusaamiseen liittynyt postaus,
jonka poistin hiljattain tyttäreni pyynnöstä.
Kommentteja oli 49 + omat vastaukseni.
Arvontoja en laskenut mukaan!

Nyt on kuitenkin aika kiittää teitä, lukijoita,
jotka ovat olleet mukanani, ja joita on tullut koko ajan lisää.
Lopetanko? Ei, en tosiaan!
Ilman teitä ja teidän kommenttejanne, en varmasti kirjoittaisi blogia. 
Kommenttien merkityksen tietää jokainen bloggaaja!!
ja siitä syystä yritän aina itsekkin kommentoida, 
kun teitä tapaamassa:)
Mutta oikeesti nuo sanavahvistukset sapettaa,
kun en saa niitä koskaan oikein :S

KIITOS!
❤♫❤♫❤•*¨`*•.¸☼¸.•*´¨*•♫❤♫❤♫❤


Nyt on kuitenkin arpajaisten vuoro :)
Säännöt ovat samat kuin aina ennenkin!

1 arpa: kommentti 
(anonyymit, muistaa nimimerkki)
2 arpaa: lukija (näyt sivupalkissa)
3 arpaa: lukija + linkitys blogissasi
(voit käyttää alla olevaa kuvaa)

Kommentissa haluan kuulla, missä olet hyvä :)
Tehdään tästä iloinen postaus, onhan joulukin kohta :)

Arvonta-aika on 7.12 klo 24 asti

ja palkintona on
ja lisäksi Fazer Sininen suklaalevy!!
Pienet ja vikkelät kaksijalkaiset olivat ehtineet 
tuhota sen ennen kuvausta :/

Onnea arvontaan!!

EDIT: ARVOTA-AIKA ON PÄÄTTYNYT!






59 kommenttia:

  1. 290 julkaisua kahdessa vuodessa on kyllä ihan huikea määrä. Olet ahkera bloggaaja ja täällä onkin aina kiva käydä.
    Osallistun arvontaan kahdella arvalla, olen lukijanasi nimellä lentoemo.
    Missä olen hyvä? Hmm, olen hyvä innostumaan asioista. En ole siis muutosvastarintainen vaan ennakkoluuloton kokeilija useidenkin asioiden suhteen.

    VastaaPoista
  2. Onnea kaksivuotiaalle. Kahdella arvalla mukaan arvontaan. Kysymykseen missä olen hyvä onkin vaikea vastata. Kaikenlaiset käsityöt ovat intohimoni ja kaiketi olen niissä jo aika hyväkin :)
    Mukavaa päivää sinulle!

    VastaaPoista
  3. Onnea kaksivuotiaalle ja kiva että jatkat!
    Olen lukijanasi mukana kahdella arvalla ja missäkö olen hyvä.......no, itseään on niin vaikea kehua, mutta mielestäni olen hyvä ystävä. Olen myös hyvä ideoimaan mm. sisustamisessa. IIK, kuullostaa niin itserakkaalta... :) Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  4. Onnea 2-vuotiaalle blogille!:) Täällä on ihana käydä,ihana aito tunnelma.
    Hmm missä olen hyvä..noo mielestäni olen hyvä kuuntelija ja joskus tulee kivoja idiksiä sisustusjutuissa!
    Kivaa viikonloppua!:)

    VastaaPoista
  5. Onnea onnea <3 3 lähden onnea koittamaan ja toivon, että arpaonni suosii :) Hmm.. Olipahan paha kysymys ;) Miten se onkaan niin vaikea niitä hyviä juttuja itsestä keksiä :D Pidän kovasti kaikenlaisesta näpertelystä ja sommittelusta jospa se olisi sitten se :)

    VastaaPoista
  6. Onnea blogille 2v. johdosta!
    Ihana on!

    Kahdella arvalla mukana!

    VastaaPoista
  7. Onnea 2 vuotiaalle blogille! :) 2 arvalla mukana.. missä olen hyvä hmmm.. kodin hoidossa ja puhtaana pitämisessä.. sekä organisoinnissa.. :)

    VastaaPoista
  8. Paikkaansa hakeva päiväkirja on oikein hyvä,musta on kiva kun kirjoittelet erilaisista asioista,koskaan ei tiedä mitä on vastassa kun tänne tulee:D Onnea 2-vuotiaalle ja toivotaan AINAKIN toinen mokoma postauksia lisää:)

    Mä olen hyvä olemaan murehtimatta pikkuasioista,peruspositiivinen vois varmaan sanoa:)Kohtuullisena tsempparinakin itseäni pidän,semmonen lähipiirin oma cheerleederi;)Mitä noihin kädentaitoihin tulee niin olen ennakkoluuloton kokeilemaan uusia juttuja,ajattalen aina niinpäin että kokeilen onnistunko enkä niin että en kokeile kun en onnistu kuitenkaan...

    VastaaPoista
  9. Laitatko osoitetietoja flerry@suomi24.fi osoitteeseen ja laitan arpajaisvoiton tulemaan. Terveisin Kiki's Home :)

    VastaaPoista
  10. Onnittelut 2-vuotiaalle! Mukana arvalla. Minä olen loistava mm. katselemaan sisustusohjelmia viikonloppu-aamuisin.

    VastaaPoista
  11. Onnea 2-vuotiaalle ja paljon vuosia lisää :) Minä olen maailman paras tavaroiden hävittäjä, eilisen päivän aikana etittiin mm. hiusharjaa, kirjaston kirjaa, jumppatossua, pankin tunnuslukutaulukkoa - ja mikään näistä ei edes löytynyt! No, positiivisemmassa mielessä olen hyvä leipomaan! Yhdellä arvalla mukana kisassa!

    annu.liina78@gmail.com

    VastaaPoista
  12. Paljon onnea :) Kahdella arvalal mukaan. Nukkekoti Jie

    VastaaPoista
  13. Onnittelut kaks veelle!

    Mä olen ainakin hyvä suunnittelemaan kivoja asioita, toteutus on sitten toinen juttu :D

    -Tuija-

    VastaaPoista
  14. Onnea, varmasti huikea tunne, melkoisia saavutuksia! Kahdella arvalla mukana. Missä olen hyvä... Ompahan kysymys! :) Itseään kun harva mieluusti kehuu... Noh, tuota käsityö juttua mäkin mietein, koruja kun teen, askartelen paljon, ja näperrän milloin mitäkin. Se että on hyvä omasta mielestään ja teokset miellyttää omaa silmää, ei tietysti tarkoita että olen OIKEASTI HYVÄ... mut väliähän onkin VAIN sillä että ITSE TYKKÄÄ, eiks ni. ;D

    VastaaPoista
  15. Onnea blogille ja blogin kirjoittajalle! :)
    Mä oon hyvää paiskoo duunia, näköjään.
    Ennen oli hyvää kirjoittamaan blogia. :D

    Mä osallistun kaikilla!

    VastaaPoista
  16. ...ja paljon lisää vuosia ja uusia postauksia :D

    Jaa että hyvä?
    No, mä olen hyvä kaikessa mistä mä tykkään....ja niissä missä oon huono, niistä en tykkää, eiks ole simmpeliä :DD
    ( ja kauheen vaatimatonkin olen ....)

    Kaikilla kolmella mukana!!

    VastaaPoista
  17. Onnea blogsulaiselle <3 Arvontaa kaikkilla lippusilla mukaan!
    Jaa missä oon hyvä?!!! Äääk - ehkä siinä että tuun mukavasti kaikkien kanssa toimeen, onks se sitten sosiaalisuus?! Ja lehtien selaaminen, siinä oon tosi tehokas :D

    VastaaPoista
  18. Onnea kaksivuotiaalle blogille!

    Kahdella arvalla mukana. Minä olen myös hyvä tekemään suunnitelmia, erityisesti puutarhaan. Ainahan ne ei toteudu, mutta väliäkö sillä ;) Tärkeintä on suunnittelun ilo :)

    VastaaPoista
  19. Hei pitkästä aikaa!

    Tulinpas sopivaan aikaan kunnon vierailulle blogiisi; Mukana arvonnassa siis kahdella lipukkeella :)

    Olen täällä kyllä pikapikaa vieraillut, mutta kommentoimaan en ole ehtinyt. Elämässä tapahtui suuri mullistus kaksi viikkoa sitten ja minusta tuli hartaasti toivotun ja kauan odotetun pikkuprinsessan äiti <3

    Hormoniaivoillani en enää muista mitä kaikkea mun pitikään vanhoista jutuista kommentoida, mutta ainakin kiittää aivan loistavasta henkari- ja muumiteevinkeistä! Mä en ole koskaan oppinut kahvia juomaan eli olen teen suurkuluttaja ja kerta olen myös suuri muumifani, noita täytyy ostaa testaukseen pian :)

    Ai niin, ja missä mä olen hyvä... No ainakin tällä hetkellä mieheen verrattuna hyvä laittamaan narulliset kietasubodyt vauvan päälle ;) Ja suklaan & joulutorttujen syömisessä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen verran on pakko sinullekkin kommentioida...
      Oikein paljon onnea ihanasta perhetapahtumasta!!
      Nauti nyt, kyllä sinä täällä blogimaailmassa vielä ehdit pyörimään :=)

      Poista
  20. ISOT ONNITTELUT ♥ Kahdella mukana arvonnassa ! Mä oon hyvä haaveilussa, toisen ihmisen kuuntelussa ja käsitöissä(tosin virkata en osaa )

    VastaaPoista
  21. Onnittelut!

    Kahdella mukana:D Olen hyvä organisoinnissa ja järjestelyssä, kun on kyseessä keittiönkaapit

    VastaaPoista
  22. Onnea blogille ja sen pitäjälle♥
    Kaksi onnenarpaa tipautan muiden joukkoon.
    Suloinen on palkinto♥

    VastaaPoista
  23. Hups, unohdin mainita missä olen hyvä....hmm...olen hyvä nappaamaan ilon pienestä:)

    VastaaPoista
  24. Olen hyvä tsemppaamaan kaikkia :) Yhdellä arvalla mukana.

    VastaaPoista
  25. Onnea! Ethän lopeta :D Mukava blogi ja aiheet laidasta laitaan, tykkään!
    Suomalainen on huono kehumaan itseään, mutta mun mielestä mulla on aika hyvä värisilmä ;D

    VastaaPoista
  26. Ensimmäistä kertaa löysin tänne tieni, onkin lukemista sitten sen kahden vuoden edestä :D

    VastaaPoista
  27. Löysin tänne linkin kautta ja blogisi on uusi tuttavuus. Nuorten ihmisten blogit kuten sinunkin ovat niin täynnä elämänmakuisia juttuja, vinkkejä sisustukseen ja tuunailuun, josta niin tykkään. Laitan linkin arvonnasta blogiini ja kolmella mukana.
    Olen hyvä kuuntelija ja myötäelän täysillä, jos jollakin on huolia sydämellään. Vapaaehtoistoiminta on sydäntäni lähellä.

    VastaaPoista
  28. Onnea kaksivuotiaalle!
    Sun blogia on kiva lukea, kun sä kirjoitat elävästä lapsiperheen elämästä, eikä siis vain ja ainoastaan niistä hyvistä ja hauskoista hetkistä. Mä tykkään kovasti myös sun ehtymättömistä ideoista ja tuunauksista!
    Ja mä oon hyvä ainakin innostumaan muiden ideoista, joskaan en läheskään aina pääse totettamis-asteelle saakka... :D (2:lla mukana)

    VastaaPoista
  29. Onnea, ihana elämän makuinen blogi. :) Hmm..olen hyvä leipoja, siis Fazerin sinistä odottamaan ja kakkuja ideoimaan ;)

    SannaR.

    VastaaPoista
  30. Onnea!
    Olen hyvä järjestämään juhlia ja ideoimaan niitä. Mielestäni olen myös hyvä ruuan laittaja ja leipoja.
    Kahdella arvalla mukana.
    Mukavaa joulunalusaikaa:)

    VastaaPoista
  31. Osallistun kahdella arvalla! Olen hyvä ainakin mustikka-valkosulkaamuffinssien leipomisessa! Reseptiä on kysellyt moni. :)

    VastaaPoista
  32. Onnea onnea tästä hienosta blogista!! :) Minä osallistun kahdella arvalla arvontaasi ja missäkö olen hyvä.. olen ihan hyvä laulamaan! :)

    VastaaPoista
  33. Olen hyvä yllättämään sukulaisia ja ystäviä! Rakastan itsekin yllätyksiä. :) Yhdellä arvalla mukaan!

    Johanna (nxmo)

    VastaaPoista
  34. Yksi arpa! Olen hyvä kuuntelemaan muita. :)

    Heidix

    VastaaPoista
  35. Uutena lukijana kolmella arvalla mukana. :) Missä minä oon hyvä.. hmm.. Ainaki oon hyvä innostuun ja ideoimaan.. Ja jos toteutus ei onnistu niin teetän sen jollain muulla.. :D

    VastaaPoista
  36. Uusi lukija kahdella mukana! :) Olen hyvä INNOSTUMAAN asioista! :)

    VastaaPoista
  37. Onnea kaksivuotiaalle blogillesi, toivottavasti jatkat vielä pitkään :)
    Ja itse kysymykseen, olen hyvvä kontrolloimaan kaikkea -kodinhoitoa, sisutusta, päivärutiineja jne (mistä tulee miehen käyttämä lempinimi Hitler) :D Edellä mainuttejen lisäksi olen (toivottavasti) hyvä äiti lapsilleni ja hyvä puoliso miehelleni <3

    Kahdella arvalla mukana ihanan joulupalkinnon arvonnassa (kolmella, mikäli osaan tehdä linkityksen blogini sivupalkkiin :)

    VastaaPoista
  38. Onnea kaksivuotiaalle :) Olen myös uusi lukija ja osallistun kahdella arvalla :) Myöskin neljän prinsessan ja yhden prinssin äitinä olen hyvä tekemään montaa asiaa yhtä aikaa ;)

    VastaaPoista
  39. Yhdellä arvalla mukana.
    Suurperheen äitinä olen hyvä pitämään kaikki langat käsissäni.
    - Susanna maalta -

    VastaaPoista
  40. Yhdellä arvalla mukana. Kiva blogi sinulla JOSKA75

    VastaaPoista
  41. Paljon onnea! Yhdellä arvalla mukana :) Hmm.. Olen hyvä ruuanlaitossa :)

    mimyy93@gmail.com

    VastaaPoista
  42. Onnea ! Yhdellä arvalla mukaan ja hyvä olen...työssäni.
    -Miukumauku-

    VastaaPoista
  43. Ihana blogi sinulla. Olen ollut virallinen lukijasi jo jonkin tovin. Mielestäni olen nhyvä puutarhatöissä, kasvihuonekin löytyy, aika haasteellinen kuitenkin harrastus näin Lapin läänin alueella. Kun "ulkoruokinta"n loppuu siirryn käsitöiden pariin, etupäässä kudon, kudon ja kudon. Pienenä hidasteena noille harrastuksille on kolmovuorotyö. Kahdella arvalla peukutan onneani. Mukavaa Joulun odotusta sinulle ja lukijoillesi täältä virallisesta Joulupukin kaupungista.

    VastaaPoista
  44. Onnea 2 vuotiaalle! :)
    missä hyvä.... häseltämisessä, innostumisessa, aloittamisessa :)lapsista nauttimisesssa :)
    2 arvalla mukana kun en saa linkitettyä tästä ettei unohu, ja samalla kutsun sua osallistumaan mun arvontaan. :)

    VastaaPoista
  45. Onnea kaksivuotiaalle. Ihanan monipuolinen ja pirteä blogi sinulla kyllä on. Missä olen hyvä; ahkeran harjoittelukauden jäljiltä olen tosi hyvä virkkaamaan isoäidin neliöitä.

    VastaaPoista
  46. Onnea 2-vuotiaalle blogille, sekä sinulle suuri kiitos kun olet ahkeraan jaksannut postailla. Kysymykseesi on helppo vastata, olen hyvä suklaan syömisessä, laitan kaikki suklaat piiloon ja syön itse :)

    Kahdella arvalla mukana arvonnassa, ihana palkinto.

    VastaaPoista
  47. Onnea 2-vuotiaalle . Minä olen aika hyvä virkkaamaan leluja ja siksi yhden arvan haluaisin arvontaan :)

    VastaaPoista
  48. uusi lukija liittyy joukkoon...linkitän arvonnan myös blogiini ja hmmm.olen hyvä varmaankin ruoanlaitossa ja leivonnassa(pidän ruokablogia;) kolmella siis mukaan.

    VastaaPoista
  49. Hyvä saavutus, ihana blogi.Yhdellä arvalla mukana.Olen hyvä ideoimaan, suunnittelemaan ja toteutukseenkin ovat olleet tyytyväisiä.Perheessäni tiedetään, koska minulla on suunnittelu meneillään - tuijottava, keskittynyt katse kaukaisuuteen. Tepa Seinäjoelta

    VastaaPoista
  50. Onnittelut :) Arvalla mukana.
    Olen mestari, unohtaa asioita. :D

    VastaaPoista
  51. Yhdellä mukana :) jasminella82 (at) gmail.com

    VastaaPoista
  52. Yhdellä arvalla mukana. Olen hyvä hmm.. leipomaan ainakin :D

    janina.a

    VastaaPoista
  53. Onnea! Olen kahdella arvalla mukana, kiva palkinto.
    Olen hyvä ottamaan itselleni omaa aikaa, nytkin..
    ahlfors(at)suomi24.fi

    VastaaPoista
  54. Onnea! Kahdella arvalla mukana :)
    t. Sofia

    VastaaPoista
  55. NuuNuun (nuunuun@hotmail.fi)6. joulukuuta 2012 klo 17.53

    Onnea ja mukavaa itsenäisyyspäivää.
    Olen hyvä leipomaan tälläkin hetkellä uunissa pari taatelikakkua paistumassa.

    VastaaPoista
  56. Kahdella arvalla mukana, olen lukijasi jo aikain takaa. Onnittelut kahdesta ensimmäisestä vuodesta, toivottavasti jaksat pitää blogia ilonamme piiitkään.
    Olen muuten tosi hyvä piparienkoristelija, huomasin tänään..

    VastaaPoista
  57. Kaunis blogi sinulla ja ihanan jouluinen tunnelma täällä!
    Uutena lukijana mukana kahdella arvalla.

    VastaaPoista

Kommentit saavat minut iloiseksi :)