lauantai 10. marraskuuta 2012

ONKO SINULLA TAHRA, JOKA EI LÄHDE?

Ihan ensimmäiseksi haluan sanoa, 
että tämä ei ole sitten maksettu mainos ;)
Ihan itse ostin ja maksoin :)

Eveliina ja Essihän päätti värjäillä/sävyttää hiuksiiaan
meidän ollessa lomalla (elokuussa).
Siitä lähtien olen jos jonkinlaisella aineella ja sienellä 
yrittänyt saada väriä pois keittiön tuolista.
Sain vinkin, että kokeile
Universal Stone ainetta.
Ihme/taikasienihän puree melkein kaikkeen,
mutta se ottaa maalipinnasta kiillonkin pois.
Tämä ei sitä tehnyt
Sieni on uunipeltien pesun jäljiltä
ja pinta näyttää aivan samalta kuin muissakin tuoleissa.
Tämä siis näkyy enää,
pieniä pisteitä, jotka lähtee varmaan pois uusintakäsittelyllä
-kädestä lähti voima, kun hinkkasin niin vimmatusti :=)
Harmittaa, kun unohdin ottaa ennen kuvan,
mutta kuvitelkaa tuo tuoli ja pinnat puoleen väliin ruskehtavassa värissä.
Aineesta tuli ehdottomasti meidän suosikki.
Hintaa oli 17,95 €,
mutta se on joka sentin arvoinen.
Lisäksi se on todella riittoisaa!

Tämä ja ihmesieni, 
muuta ei tarvita ;)


12 kommenttia:

  1. Tätä onkin pitänyt laittaa ostos- ja testilistalle jo monesti. Monta kohdetta olisi täälläkin tiedossa...

    VastaaPoista
  2. Hei!
    Mulla on tuo sama purkki! Ihan hintansa väärti ja kestääkin tosi kauan :)

    VastaaPoista
  3. Tämä on paras ja olen käyttänyt tätä jo monta vuotta.
    Anja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mulle ihan uus tuttavuus. Niin sitä oppii :)

      Poista
  4. Mun työkaveri kans kehui tuota ihmeainetta ja täytyyhän sitä uskoa, kun se teilläkin noin tehos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen pitänyt sitä sientä ihmeaineena, mutta tämä vei kyllä voiton :=)

      Poista
  5. Minäkin olen käyttänyt tuota ihmeainetta ja olen todellakin tykännyt. Ja eikö se ole aineselostusten mukaan luontoystävällinen. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, niin oli. Ja ajattelin heti, että sopii meidän allergia/astma perheeseen :)

      Poista
  6. Innostuin hinkkaamaan meidän keittiön kaappien ovia ko.tuotteella. Niistä kyllä irtosi lakkapinta pois. Tietyssä valossa näkee selvästi mistä olen hinkannut ja luutukaan ei luista siinä niin hyvin. Kyllä harmittaa!! Tuote on hyvä ja tehokas, mut kannattaa miettiä, mitä hinkkaa.
    Terkuin, Maarit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kääk!! VOi harmi :(
      Mä oon hinkannu vaikka mitä: lasten maalattua pulpettia, väliovia, tuoleja, uuninpeltejä, yksiä valkoisia nahkakenkiä... ja millekkään ei ole käynyt mitenkään. Tuota tuolia hinkaasin oikein voimalla ja lakkaus pysyi.

      Niin, ja kyllä se kommnetointi näköjään onnistui, mutta mun täytyy vaan hyväksyä nämä eka;)

      Poista

Kiva, kun jätit viestin ♡