lauantai 24. marraskuuta 2012

IHMEMAALI

Olen jo pidemmän aikaa halunnut 
ISON
joulutekstin kotiimme.
Ensiksi ajattelin,
että Mikki saa tehdä jättikirjaimet ulos terassille
GOD JUL
-Hyvää joulua olisi ollut niin pitkä.

Sitten muistin, 
että olen tilannut töihin kirjaimia
(joita en ole saanut edes verkkokauppaankaan vielä)
mutta niiden väri oli kulta:/
Maalipurkki käteen ja ihmemaalia päälle :)
Merry Christmas nauha N:n kaulaan ja se on siinä :)
Hepat lähtee ja jouluvalot tulee vielä peilin ympärille
Olen hypännyt kirppiksellä joka päivä siivoamassa
 ja viemässä uutta tavaraa myyntiin.
Minulla on nalle (rahapossu), jolle en enää löytänyt käyttöä 
ja olin jo laittanutkin sille hinnan 2 euroa.
Laiton nallea laatikkoon ja jotenkin harmittelin sen kohtaloa, 
koska olen siitä aina tykännyt.
Olen saanut sen noin 10 vuotiaana, 
ja minulla se oli aina aitiopaikalla.
Kokoakin nallella on noin 25 cm.
Yks kaks idealamppu onneksi syttyi ;)
Maalia päälle ja teen siitä RM nallen, ilman tekstiä
ja tässä tulos.

Nalle löysi paikan heti Alexin huoneesta.

Nyt lähden jatkamaan maalaushommia,
näette sitten mitä me ollaan touhuttu;)
 


12 kommenttia:

  1. ihania juttuja oot taas puuhaillut! Nallestakin tuli niin söpis :) Mitäs siellä nyt touhutaan, innolla odotan!

    VastaaPoista
  2. Jopas koki nalle muodonmuutoksen! Hieno idea (jos jaksaisi toteuttaa) tuon god jul-tekstin!

    Hyvää lauantai-iltaa sinne!
    -Pia-

    VastaaPoista
  3. Voi taas olet saanut ihmeitä aikaan maalin kanssa! Nyt on ihan pakko kysyä, että minkälainen maalivarasto sulla on, kun tuntuu että tuosta vaan taiot aina kaikkia ihanuuksia? :-)
    Mun pitäisi aina aloittaa maalikauppareissulla enkä sittenkään tietäisi, että mitä pitää ostaa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Remontista jäi tottakai melkoinen määrä erivärisiä purkkeja, mutta nyt nekin on aika hyvin tuhottu. Itse asiassa hain pitkästä aikaa uuden maalipurkin. Mulla on tapana maalata kaikki samalla sävytetyllä valkoisella, on sitten helppo paikkailla, kun kaikissa on sama väri :)

      Niin ja melko uusi tuttavuus mullekkin on maalarin valkoinen spray maali. On tosi näppärä ja nopea :)

      Poista
  4. Kylläpäs maali tekee ihmeitä :) Kaunista!

    Hei muuten, ihastelit blogissani sitä ikean rautasänkyä. Mietit, että onko se liian tyttömäinen pojalle. Minkäs ikäiselle lapselle olisi tulossa? jos vähän isommalle, joka präjää ilman laitoja, niin ellokselta löytyisi aika kivan näköinen :)

    http://www.ellos.fi/sanky/349269?N=1z141vhZ1z141o7&Ns=RankValue6|1&Nao=0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se tekee:)

      Pitää käydä heti kattomassa sitä. Muistaakseni mulle tuli joku alelappukin ellokselta :)

      Poista
  5. Ihania maalauksia, valkoinen maali tekee ihmeitä :D

    VastaaPoista
  6. Hienot tuli! Valkoinen saa kyllä ihmeitä aikaan!
    -k-

    VastaaPoista

Kommentit saavat minut iloiseksi :)