torstai 15. marraskuuta 2012

♫❤♫ HEI MUUMIT ♫❤♫

Minä olen kertonut monta kertaa olevani teenjuoja.
Mieheni ja kaikki (juu pienimmästä pitäen) lapset juovat kahvia, 
mutta sitä ei meillä keitetä koskaan, jos vieraita ei ole.

Itsehän elän teellä päivät ja syön vasta illalla, 
eli teepusseja kuluu meillä tosi paljon.
Kävin taas kauppareissulla 
tyhjämässä Prisman teehyllyn
ja katsokaa mitä löysin :)
Eka piparitkin on leivottu :)

Muumifanaatikolle tämä on nappilöydös ;)
PÄIVÄN PARAS HETKI
Teepusseilla on muutenkin tosi kivat nimet:
OLET IHANA
-musta tee maustettuna metsämansikka aromilla
KYLLÄ MINÄ TIEDÄN!
-musta tee maustettuna sitruunan aromilla
TSEMPPIÄ!
-musta tee maustettuna mustikkamuffinssi aromilla
 MUUMIMAMMAN VOIMAJUOMA
-musta tee maustettuna raparperi- ja mansikka aromilla

Hyviä teehetkiä !

9 kommenttia:

  1. Olipa hauskoja teen nimiä! Miltei voisi harkita...tosin olen intohimoinen kahvittelija!

    VastaaPoista
  2. Oi vitsit, aika kivoja. :) Ite löysin tällä viikolla jouluteen ja voinki sitä juua taas jouluun asti, ainaki.

    VastaaPoista
  3. Mä tykkään teestä, mutta juon sitä tooooosi harvoin. Kahvia muutaman kupin päivässä. Mä mietin, josko su jaksais leipoa pipareita :)

    VastaaPoista
  4. Meillä on noita samoja, ovat kuulema tosi hyviä (etenkin se mustikkamuffinssin makuinen) miehen ja lasten mielestä.
    Mähän en tiedä nitään kun juon vaan kahvia, joskus harvoin irtoteetä :)

    VastaaPoista
  5. Aivan ihania! :) Huomenna täytynee siis suunnata prismaan :)

    VastaaPoista
  6. Minä toinen Muumi-fani ihastuin noihin kans, mutta kun juon vaan vihreää teetä ja lapsille ostetaan kofeiinitonta... Mut jos ostais muuten vaan? :D Vähän niinkuin muumi-mukit - en mä niitäkään enempää tarvitse, mutta silti pitää aina ostaa kun tulee "uusi" vastaan. :D

    VastaaPoista
  7. No niin, täytyypä lähteä teeostoksille!! :D Vastaan sulle tänne siihen talkooasiaan. Eli siis Kärkkäinen on lähellä (70km päässä, minulle se ei ole matka eikä mikään (= ) mun vanhempia, itse asustelen Jyväskylän likellä. On tosiaan harmi, että välimatkat on niin pitkiä! Onnistuisikohan korttitalkoot virtuaalisesti ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai jaa, no sitten on välimatka aika pitkä :(
      Pitää suunnitella ens vuodeks Skype sessio ;)

      Poista

Kommentit saavat minut iloiseksi :)