perjantai 26. lokakuuta 2012

JOULUKORTTIKILPAILU

Tyhmyyksissäni menin lähettämään 
pari vuotta sitten tekemäni joulukortin kuvan
joulukorttikilpailuun.

Jos joku haluaa äänestää minun (tai jonkun muun) korttia, 
niin sivulle pääsee FB:n kautta tästä

Tässä kuva kuitenkin minun kortista:)
Sisällä piparkakkuresepti ja maustepussi taikinaan,
Kuva on 3D kuva.


Meillä on muuten kohta 5 cm lunta ja lisää tulee :D
Viime hetkellä saatiin vene vesiltä, 
ja uima-allas tyhjennetty 
-osa kiitoksesta kuuluu vanhemmilleni!


2 kommenttia:

  1. teillä oli kuningas ajoitus sen uima-altaan kanssa..minä annan tappotuomion tuolle meidän altaalle. ei apuja taas eilen herunut ja nyt se on niin ankkajäässä, että eihän sitä kakkua kukaan saa ympäri :D taidan laittaa tornadon(traktorin) asialle vielä viikonlopun aikaan ja vetästä sen altaan kaatopaikalle(ottaa niin paljon päähän, että miksi se homma jää mulle jokavuosi, kun minä en edes siinä ui :/ )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli :) Yleensä se olen minä, joka niitä pois laitan. Tänä vuonna vaan sattui niin, että mun vanhemmat palautti pumpun meille sopivasti ja tyhjättiin se sitten yhdessä.
      Olisin kyllä halunnu koittaa sen "avantouinnin" ;)

      Poista

Kommentit saavat minut iloiseksi :)