keskiviikko 24. lokakuuta 2012

DIY AALTO TARJOTIN

Näin jokunen vuosi sitten Iiittalan myymälässä 
Aallon maljakko muotoon 
tehdyn tarjottimen ja pannunalusen.
Tarjotin jäi vaivaamaan ja 
Mikin ollessa nikkarissa, se väsäsikin sellaisen, 
tosin se päätyi lahjaksi ja minä jäin  ilman.
Mallin olin säilyttänyt
(vapaalla kädellä sen tein, kuvan mallista suurentamalla)
ja nyt Mikki teki minulle uusia :)


Puut on vielä käsittelemättömiä.
Pakko näyttää, ihan pakko... :)
Kun olin Alex kummin kanssa siellä kirppiskierroksella, 
jäi minua vaivaamaan tämä penkki.
Ystäväni kävi katsomassa, oliko penkki vielä siellä ja olihan se
ja nyt se on meillä :)

Maalin se tulee samaa ylleen
-valkoisen tietenkin.
Mihin se laitan?
Ei mitään hajua:D
Keittiöön haaveilen, mutta lautasteline on edessä,
eli voi olla, että siitä luovun :/
Nähdään sitten, kun saan maalausoperaation valmiiksi :)
Tuossa Alexin pepun alla on laatikko
Ja sitten teille kysymys!
Onko nämä istutettu oikein??
Paketissa ei ollut yhtään ymmärrettävää kieltä, 
enkä sitten kaupassa huomannut kysyä ohjeita. 
Hyasinteista siis kyse :)
Sipuli ei kosketa vettä
Uudet lukijat:
Sydämellisesti tervetuloa!

Paulalle vielä erikoiskiitos lusikasta!!
Valitettavasti en pysty linkittämään blogiasi, 
sillä ainakaan minä en sitä löydä.
Laittelen sinulle vielä postia ;)
EDIT: Paula löytyy täältä



14 kommenttia:

  1. Mä oon laittanut hyasinttejä myös tuollain maljakkoon. Oon käyttänyt ihan niitä kaupan purkkitaimia. Olen vain rapsutellut mullat pois ja sitten ne juuret kunhan koskettaa vettä, niin pysyy hengissä.

    Kivat tarjottimet ja tosi kiva kirppislöytö!

    -Tuija-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitenkähän näille käy, kun juuria ei ole... Saa nähdä :/
      Pitää varmaan hakea tavallisia taimiakin, että edes joku onnistuis;)

      Poista
  2. Tulipas upea alunen! Ja penkistä tulee kuin uusi valkoisena, keittiöön tuo olis kyllä ihana! Vaikka varmasti löydät sille paikan jos ei sinne sovikaan! :) Hyasintti hommasta en osaa sanoa mitään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:)
      Penkki on nyt hiottu, katotaan jos illalla sais maalin päälle :)

      Poista
  3. Ihana penkki!!
    En osaa auttaa istutus -asiassa - you know ;) Mutta mielenkiinnolla odotan vastausta sillä tuo on todella hauska idea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Täällä on toinen joka odottaa mielenkiinnolla ;)

      Poista
  4. Uu, jännityksellä odottelinkin onko jo tullut perille!:) Lusikka pääsi arvoiseensa paikkaan laatikon perältä pölyttymästä :D
    blogi löytyy http://paulawalpuri.blogspot.fi/ , mutta eipä sitä kehtaa juuri mainostella, kun pävityksiä tulee harvakseltaan. :)(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, eilen tuli:) Kiitos vielä kerran!
      Pitää käydä kattomassakin, mitä sulle kuuluu ja linkittää se sitten :)

      Poista
  5. Kyllä tommonen penkki aina johonkin menee, varsinkin valkoisena! :D
    hienot tarjottimet, ja hyvä lahjaidea nikkarointi taitoiselle.
    mukavaa viikon jatkoa sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!

      Niin mäkin ajattelin:) Mikki ei ole aivan samaa mieltä. Olen joskus kuullut, että jonkun sanovan, että kaunis esine löytää aina paikkansa:D Ja näinhän se on.

      Poista
  6. Enpä osaa auttaa noissa kukka jutuissa.
    Ihana penkki:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Katotaan, mitä sipuleista tulee, ja tuleeko olenkaan ;)

      Poista
  7. Tervehdys! Kyllä niihin sipuleihin kasvaa juuret kun vaan maltat antaa olla, eikä ne kosketa vettä. Varmaan riippuu vähän lämpötilasta, mutta mun omiin on tullut ensimmäiset juuret 1-2 viikossa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli odotellaan :) Sen verran ymmärsin paketista, että 5-10 °c eli jääkaappiin lykkäsin :) En tiiä jos kaipais valoa, mutta kokeillaan nyt näin :)

      Poista

Kiva, kun jätit viestin ♡