sunnuntai 30. syyskuuta 2012

MUSIIKKIA ELÄMÄÄN

Musiikki on aina ollut tärkeä osa elämäämme!
Olen itse ollut musiikkiluokalla kolmosesta kutoseen.
Musiikin tunteja oli 6 tuntia viikossa
-nokkahuilu, laulu, kuoro ja loput teoriaa :)
Nokkahuilun ja poikkihuilun soittoa opiskelin myös musiikkiopistossa,
jossa piccoloa ja alttohuiluakin tuli kokeiltua.
Huilujen jälkeen siirryin pianon soittoon,
jota olin jo monta vuotta kotona soitellut oma-aloitteisesti.

Miehenikin tapasin musiikin merkeissä:)
Mikki toimi tiskujukkana aikoinaan 
ja diskossahan me sitten toisemme tapasimme.

Kaikki lapsemme on tosi musikaalisia.
Rytmitaju on ollut kaikilla lapsillamme ihan pienestä asti,
ja peppu heilui heti, kun jostain kuului musiikkia:)

Eveliina on soittanut pianoa 5 vuotiaasta asti.
Pari vuotta sitten hän lopetti musiikkiopiston,
mutta harrastupohjalla soittelee vieläkin melkein joka päivä.
Emilia taas tykkää laulaa.
Tässä esitys, josta saimme nauttia muutama päivä sitten:)

Oikein hyvää sunnuntaita kaikille!!
video


14 kommenttia:

  1. Musiikki on ihana harrastuksenakin, kaikkihan ei ala ammattimuusikoiksi, mutta olin kyllä pakahtua onnesta kun taanoisilla synttäreilläni esiintyi orkesteri jonka jäsenet minun alenavassa palvessa 3 ikäluokassa, nuorimman soittajan ollessa 3 vuotias. Ihanaa teilläkin lasten musisointi.
    Hyvää alkavaa lokakuuta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti ollut ikimuisoinen esitys sinullakin:)
      Nuo pienet musikantit on niin ihania!

      Poista
  2. Kadehdittava taito tuo instrumetilla soittaminen! Minä kun en osaa kuin laulaa, ja olen laulanut kuoroissa koko ikäni (paitsi en enää...)
    Olipa hauska tuo video, että tuolla tavalla estetään maestroa pääsemään kehiin!!! ;)
    Tytöiltä tosi hieno esitys! Eikun lavoille yleisön eteen!!!

    haleja!
    -Pia-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä rkaastan kans laulua. Nyt syksyllä olisin mennyt kuoroon, mutta Mikin nikkarikerho osuu samaan aikaa, ja piti valita se tärkempi. Ehkä minä pääsen sitten tammikuussa:)

      Ei taida meidän tytöistä esiintyjiä tulla, on sen verran ujoja.

      Poista
  3. Hienoja musikantteja!!! Ihanan elämänmakuinen video (pikkuveljen cameo-esiintymisten kanssa...) NIIIIIn tuttua! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, ALex olis ihan välttämättä halunnut mukaan :)

      Poista
  4. Voi että kuinka ihan blogi. <3

    Ihanaa sisustusta ja kaikkee....

    VastaaPoista
  5. Ihana! Ja voi miten perheen pieninkin olis halunnut mukaan <3

    VastaaPoista
  6. Vau! Todella taitavia lapsia! Myös se pienin :D

    VastaaPoista
  7. Upea esitys! Ja kukas se taas tahtoi esittää soolon? :-) :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minä, minä, minä...
      Alex haluaa tehdä aina kaikkea samaa mitä isommatkin :)

      Poista

Kommentit saavat minut iloiseksi :)