lauantai 4. elokuuta 2012

KESKI-IKÄ LÄHESTYY

Sanotaan, 
että ihminen on keski-iässä täyttäessään 50 v.
Todellisuudessahan näin ei ole! 
Suomen keskiarvoinen elinikähän
pyöriin hieman yli 80 v paikkeilla!
Tilastokeskuksen mukaan 
vuonna 2011 oli 
miesten keski-ikä 40,2 ja 
naisten 43,0 vuotta.
Lisäksi vuoden 2005 tietojen mukaan 
tyttövauvan odotettu elinikä on Suomessa 82,2 vuotta, 
poikavauvan vain 75,3 vuotta.

Eli olen saavuttamassa reilu kuukauden päästä keksi-iän! 
Nyt mennään sitten ehtoopuolelle;) 
 Olen aina ollut syksy ihminen, 
olenhan syksyllä syntynyt;)
Rakastan kynttilöitä ja hämäriä iltoja
ja ennenkaikkea RAKASTAN JOULUA!

Kesä oli mitä oli:(
KAKSI HELLEPÄIVÄÄ!!
Viime kesä meni remontin merkeissä.

Jostain syystä nyt kaksi viimeistä kesän 
loppua, olen ollut aivan "kypsä".
En halua syksyä, kun se kesäkään ei edes tullut.
Joulun ajattelukaan ei auta!
Ainoa ajatus mielessä on PIMEÄÄ, PIMEÄÄ!!!

Onko tosiaan niin, 
että ihminen tarvitsee tietyn valomäärän ollakseen pirteä?!?
Senkö vuoksi ihmisillä on kirkasvalolaitteita
ja onko niistä apua?

Minä lähden kuitenkin hakemaan osan auringosta etelästä,
ja ihan kahdestaan mieheni kanssa:) 
Pari viikkoa kun vielä jaksaisi:)
Osa tietääkin, että täytän pyöreitä pian.
Mikki tilasi matkan salaa
eli kohde oli pitkää salassa minultakin.
Olin vannonut, että Bulgariaan emme mene, 

sillä olemme olleet siellä jo monta kertaa.
Olisin halunnut nähdä uutta, 
mutta koska matka oli puoli-ilmainen, 
on pääasia kuitenkin aurinko ja hyvä seura!!!

Mitään 40-kriisiä minulla ei vielä ole, 
vaikka kaksi hyvää ystävääni ovatkin "lohduttaneet":
"40 iän saavutettua nainen alkaa rupsahtaa..."
hyviä kavereita mulla;)
Olen katsonut ympärilläni olevia hieman yli 40 olevia,
ja kyllä se elämä alkaa jo näkymään
-ei sille voi mitään:(
No, tiedänpähän mitä edessä on 
-enemmän liikuntaa, ettei kilot alla kertymään;)
Rypyille ei mahda mitään!
Se on asenne, joka ratkaisee :=D
 Ja jokainen on juuri sen ikäinen, jona itsensä pitää :)