maanantai 9. heinäkuuta 2012

LISÄÄ AURINKOA

Mitkä säät meitä suosikaan perjantaina ja lauantaina,
tosin täälläpäin Suomea sunnuntaikin oli ihan ok, 
mutta siitä seuraavassa postauksessa.
Laitoimme torstai iltana lapsille
yllätykseksi uima-altaan,
 tiesimme että on tulossa lämpimiä päiviä

Lasten polskiessa minä päätin käyttää
aikani tehokkaasti, 
sillä en todellakaan ole makaaja tyyppiä.
Puutarhakalusteiden pehmusteet oli likaantuneet
ja koneeseen niitä ei uskaltanut laittaa.
Elle ja Alex oli KOKO päivän altaassa
kun taas Emilia kävi välillä piirtelemässä trampalla
Olin ostanut minulle tytöille uuden hulavanteen,
ja ajattelin, että nyt saa selkälihakset kyytiä. 
On nimittäin ollut selkä taas sen verran huonona:(
Vaan eipä onnistunutkaan. 
Paras tulos tais olla 8 kierrosta!!!
Missä ne monta sataa on, joita nuorempana tein?!?
Taitaa tekniikka vaatia vähän harjoittelua;)
Kuinkas teiltä nykyään onnistuu??
Jossain vaiheessa Alexkin meni varjoon,
taitaa tyttöjen piirrustusinto tarttua pikkumieheenkin :)
Nälkäkin iski -kuinkas muuten;)
Sisällä uudet perunat kattilassa,
pihviä, makkaraa ja paahdettuja vihanneksia.
Oli muuten hyviä!!
Ostin sellaisen valmis rasian ja 
heitin ne jäisenä grilliin. NAM!
Otin ennen ruokaa siiderin ja tuntui, että se meni päähän liian nopeaa
 (YKSI SIIDERI!!)...
Pää kipeytyi ja minulle tuli tosi huono olo,
joten lähdimme vähän kävelylle läheiseen leikkipuistoon.
Pääkipu ja olo senkun pahenivat :(
Olin saanut auringonpistoksen.

Sen siitä oppii, enemmän nestettä 
-eikä vain lapsille!!