keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

UNELMISTA TOTTA

Olen aina tykännyt opiskelusta.
Jos minulla olisi mahdollisuus, lähtisin opiskelemaan opettajaksi.
Lapset ovat pieniä ja koulut kaukana, 
joten sen haaveen hautaan... vielä ;)

Toisena opiskeluhaaveena ja harrastuksena on sisustus.
Se kuuluu myös osittain työhön jota teen,
ja nyt en puhu verkkokaupasta!
Verkkokauppa on vain mukava lisä siinä sivussa.

Jo silloin kun Alex syntyi, haaveilin sisustussuunnittelijan papereista.
Olin pari viikkoa myöhässä haun kanssa, 
ja onneksi niin, sillä
Alexin ensimmäinen vuosi oli minun kannalta 
yhtä juoksua sairaalassa ja labrassa.

Viime vuonna kun taas muistin, että hakuaika lähenee...
 olin PÄIVÄN myöhässä!!

Tänä vuonna olin ajoissa liikkeellä. 
Olen ollut yhteydessä sekä Soileen että Sallyyn
ja olen saanut heiltä arvokkasta tietoa koulutuksesta.
Kiitos teille!!

Jokin aika sitten kerroin, että jotain kivaa tapahtuu...
Pari viikkoa sitten allekirjoitin oppisopimuspaperit:)
Paperit, joiden mukaan lähden syksyllä opiskelemaan Tampereelle
SISUSTUSALAN AMMATTITUTKINTOA.

Työssäoppminen tapahtuu pääsääntöisesti työssäni,
mutta 2-3 kontaktipäivää tulee olemaan kuukaudessa Tampereella.
Sopii minulle, sillä tuon ajan pystyn olemaan lapsista erossa,
ja tuon ajan lastenhoidon pystymme järjestämään ilman kunnallista hoitoa.

Joskus ne unelmatkin toteutuu :)


Kirsi
Et ole vielä ilmoittanut yhteystietojasi!