perjantai 15. kesäkuuta 2012

TOUHUA RIITTÄÄ

Olen yrittänyt loputtoman siivouksen ja verhojen vaihdon 
lomassa saada tehtyä tuolla ulkonakin jotain. 
Kesäkukkiakin olen jo hakenut, mutta kauniisti ne pussissa odottavat... 
josko viikonloppuna ei sataisi.
Meillä on varasto pullollaan kaikkea kesään liittyvää, ja 
pikkuhiljaa ne taas löytävät omat paikkansa.
Tyttöjen hyppynaru on mystisesti kadonnut...
Ompeluhuoneessa olen vihdoin saanut hyllyn seinälle. 
Takana on kiviseinä, ja Mikillä on ollut hieman "ongelmia" sen laittamisessa...
Menihän siinä 2 minuuttia;) 
Tässä pilkahduksia huoneeseen, josta puuttuu vielä jotain ;)


Tästä mä tykkään!!!
Essin rautalangasta vääntämä pyörä. 
Neiti meinasi heittää sen roskiin!!
Ei todellakaan!!

Kuva on epäonnistunut, mutta parempaa en pokkarilla saanut.
Emilian kanssä kävin koulutarkastuksessa terkkarin luona.
Ajattelin yllättää Essin (joka jäi Ellen ja nukkuvan Alexin kanssa kotiin)
hänen lemppariruoalla...
Essi soitti juuri, kun olin ruokapaikan edessä, että koska te tuutte??
MUTKU MÄ OON TEHNY RUUAN!!!!
Jätin ruoan hakematta ja tulin kotiin.
Tämä odotti meitä :)
Essi oli tehnyt ruoan koko perheelle,
ja voi hitsit kun oli hyvää!!!
Keskeneräisitä projekteista sen verran, 
että parasta aikaa työn alla on:
 -metrin kokoiset kudinpuikot;)
-kahdet (tai kolmet jos kpl määrä lasketaan) verhot
-8 metrin pituinen viirinauha
-lipaston hiominen ja maalaminen (sade vaan hidastaa töitä)
-hyllyn tekeminen peilin alle
-kirppikseltä löydetyn lokerikon maalaus
-jätti päivänvarjon korjaus (tuuli katkoi pinnat viime vuonna) 
-"sisustuskeinun" tekeminen



Ja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, 
niin näette kuvia näistä alkuviikosta:)
Tässä vielä kuvaa eilisestä  
kauniista ja mun tuunausta häirisevästä kesäsäästä.
Lämmintä oli 25 °c, mutta näitä kuuroja tuli :( 
ja niitäkään ei koko kaupungissa. 
Niin, ja mä olin just myrkyttäny kaikki rikkaruohot. 
Tuhosin 2 litraa Round Upia ihan turhaan:(

Oikein hyvää  ja aurinkoista viikonloppua kaikille!!
Muistakaahan uuden verkkokaupan arpajaiset.

Niihin pääset täältä


EDIT:
Pakko tulla tännekkin kertomaan.
Eveliina pääsi Vaasan IB lukioon:)
Nyt sitten nähdään, mitä neiti päättää kesän aikana...




4 kommenttia:

  1. Ihania tavaroita!!!
    Ja voi mikä ruokalautanen! Mulla muutenkin jo maha huutaa lounasta, mutta ei siihen ole tänään aikaa, hyvä kun kerkee bloggerissa pyörähtämään :D

    VastaaPoista
  2. Ihana toi "linnunpönttö" - mäkin haluun tollasen ;)
    Ja voi vitsit, mikä rautalankapolkupyörä - tosi hieno... tallettamisen arvoinen!
    Esikoiselle tuli muuten myös ilmoitus lukioon pääsystä tänään. Tietää armotonta opiskelua kolmeksi seuraavaksi vuodeksi... kumpa poika jaksais panostaa tähän nyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnea teillekkin!! On se kyllä niin, että tahti muuttui lukioon mentäessä -pidetään peukut pystyssä.
      Eveliinalla on vielä se, että muuttaako Vaasaan IB lukion takia vai jääkö tänne 200 metrin päähän paikalliseen lukioon. Nyt on kuitenkin mahdollisuus miettiä mahdollisuuksia elokuuhun asti. Molemmissa on hyvät ja huonot puolet.

      Tuo linnunpönttö on muuten jo muutaman vuoden takaa, mutta samantyyppisiä olen vielä nähnyt myynnissä. Pyörä jäi, Essin vastuksesta huolimatta;)

      Poista

Kommentit saavat minut iloiseksi :)