torstai 28. kesäkuuta 2012

MILJOONAKIRPPIS

Nyt on taas se aika vuodesta,
kun Keskisen kyläkauppa järjestää 
30 kesäkuuta klo 10-18
MILJOONAKIRPPIKSEN.
Kuva Tuuri.fi sivuilta
Viime vuosina myyjiä on ollut yli 250, tänä vuonna yksi enmmän!
Minun auton nokka suuntaa ensiksi Alavutta kohti perjantaina, 
lauantai aamuna olen Keskisen pihassa hyvissä ajoin:)

Ja jos joku lukija sinne ilmaantuu ja minut tunnistaa,
niin tulkaa ihmeessä moikkaamaan.
En nimittäin ole yhtään lukijaa koskaan tavannut.

Jos sataa vettä, niin silloin saatan jäädä kotiin
eli pienellä säävarauksella olen liikkeellä;)


6 kommenttia:

  1. Voi kääk. en ole käynyt edes koko keskisella, puhumattakaan miljoonakirppiksesta. Oi ku ois siisti päästä!! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on aina heinäkuun vimppa viikonloppu. Kannattaa joku vuosi yrittää päästä niihin aikoihin sinne. Toinen on 7.7 (Vesa Keskisen synttäripäivä), silllon siellä on ihan hullua menoa;)

      Poista
  2. Voi kun asuisin lähempänä, niin tulisin. Tollasella jättikirppiksellä voisi tehdä löytöjä!
    Toivottavasti säät suosivat ja tulee hyvä myyntipäivä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on toiveena löytää pari juttua, katotaan, onko onni mukana:)
      Pahalta näyttää ainakin eilisen säätiedotuksen mukaan... vettä luvattiin tuutin täydeltä :(

      Poista
  3. Me ajellaan huomenna sinne suuntaan, mutta lauantaina ollaan jo menty ohi...Poweriin nimittäin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Poweri on ihan mun vanhemien mökin "vieressä". Yli puolet mun isän suvusta asuu reilu kilometrin päässä Powerista :)

      Oikein hauskaa päivää teille!!!
      Megadrop on tosi siisti ;) ja se vuoristorata -paras Suomessa!

      Poista

Kiva, kun jätit viestin ♡