lauantai 5. toukokuuta 2012

Se on loppu ny

pisti pystyyn haasteen
SOKERITON TOUKOKUU

Juu, ja minä lähdin siihen mukaan.
Poikkeuksena tulee olemaan äitienpäivä, 
sillä en voi tuottaa pettymystä lapsille.

Taisi tuossa äsken kuitenkin käydä lipsahdus...
Saakos ihmiset noissa ryhmissä anteeks, jos tunnustaa?!? ;)

Lapset laittoi karkit pöydälle ja nappasin siitä  
KAKSI KARKKIA
tosin tarkoitus ei ollut -ne meni vahingossa ennenkun muistin lupauksen.
Illalla mennään sitten matolle juoksemaan niiden edestä, 
sillä täällä sataa vettä:( 
Onneksi ei lunta, niinkuin luvattiin. 
 

Onko muita mukaan lähtijöitä??


21 kommenttia:

  1. Voi kääk! Tsemppiä, paaston ajan meen myös aina ilman herkkuja... tiukkaa, muttei toivotonta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mulla on alku vaikeaa, mutta parin päivän päästä ei tee edes mieli

      Poista
  2. Mun pitäis, mutten millään pysty! Jos aloitan vähentämällä rutkasti???

    Ihanaa lauantaita sinne juoksumatolle!

    -Tuija-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sekin riittää!!
      Lenkki meni rattoisasti elokuvan merkeissä:)

      Poista
  3. Ei ole ;DD Raksan loppusuora menossa ja muutenkin olen sitä mieltä, että totaalikieltäytymisestä ei seuraa mitään hyvää...Toisaalta,pari viikko ilman makeaa, etkä sen jälkeen edes kaipaa sitä, joten...Hieno päätös ja tsemppiä siihen! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tämä aika menee helposti, nämä pari ekaa päivää on vaikeita.. nimittäin sen muistamisen kanssa;)

      Poista
  4. Täällä kärvistelty pääsiäisestä lähtien. Eikä enää tee tiukaakaan olla ilman.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HYVÄ!! Se on kumma tuo alku, vaikka kuinka on ollut sokerihiiri, niin kun siitä pääse eroon, se ei tee vaikeaa.

      Poista
  5. Minä en voi! Kuolen ilman sokeria todennäköisesti kahdessa päivässä :D
    Mutta tsemppia Sinulle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!!
      Kahden päivän jälkeen se helpottaa:) Nimim. silloin tällöin karppaaja

      Poista
  6. senkin hullu! En todellakaan! :D mutta tsemppiä kovasti! :)
    mä oon kolmatta päivää viimitön - karkiton - pullaton - viikollani, ja tekee todella tiukkaa. kuukausi olisi liikaa mulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. =D
      Nyt se alkaa sullakin helpottaa!! Mulla tekis vaikempaa olla ilman suolaisia herkkuja

      Poista
  7. Minä olen ollut jo pitkään todella niukalla herkkumäärällä:-))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä!! :)
      Mä oon joskus yrittäny saada muutkin vuoden karkkilakkoon, mutta kukaan ei ole lähteny mukaan :( Ja sitten jos vieressä syödään karkkia, niin sillon en kyllä itekkään pysty olemaan ilman -paitsi nyt;)

      Poista
  8. Mun varmaan kans pitäis ainakin vähentää herkkuja...mut mä on vaan niin toivoton...Tsemppiä sinulle!
    Kivaa alkanutta toukokuuta!
    -k-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon mäkin yleensä aika toivoton... Nyt on pakko:)
      Kivaa toukokuuta myös sinulle!

      Poista
  9. Hihii, hyvä Mia! Mulla ei oo sattunut vahinkoja, mutta on kuule tiukkaa vaikka nyt on jo muutama päivä takana. Etenkin ruuan jälkeen jostain kumman syystä tekisi kovasti mieli laittaa karkki suuhun. Liekö tuo jotain samantapaista kuin tupakoitsijoilla alkaa ruuan jälkeen tehdä mieli savuja.

    Mä tosiaan lupaan olla ilman karkkeja ja YRITÄN olla ilman pullia, leivonnaisia, jätskiä yms. Tähän asti sujunut niidenkin saralla hyvin.

    Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ihan sama juttu! Ruuan jälkeen tai teen kanssa pitää saada makeaa, ja nyt tuntuu ettei kaapeissa muuta olekkaan... Me ollaan addikteja;)

      Sillon kun mä karppasin, niin mun maha oli paljon paremmassa kunnossa. Sillonhan ei saanu syödä noita viljatuotteita, eli mun mahalle tekee ainakin hyvää olla vähän aikaa ilman. Meillä vaan tytöt äsken leipo tosi hyvännäkösiä suklaamuffinsseja... ne oikeen "ärsyttää" mua;)

      Kyllä me selvitään tästä:) YHDESSÄ;)

      Poista
  10. Hih! Kyl tää tästä, päivä kerrallaan! Ne riisikakut kahvin seurana on ihan hyviä ja banaani käy kahvitunnilla töissä... kyllä hätä keinot keksii! ;D Mulla olis kyllä varmasti kans paljon vaikeampaa luopua suolaisista "herkuista" kun nyt näköjään tästä karkki/pulla linjasta. Mun pitäiskin varmaan alkaa juustolakkoon! Siinä olisi haasteea kerrakseen... Hyvää loppuviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä napsin täällä kuivattuaja viikinoita:) Mutta 3 päivässä on maximi, ne ei tosiaan ole mitään vähäkalorisia;)
      Ja "löysin" äitillä eilen, niitä voileipäkeksejä, mutta näisää oli suola päällä. Oli tosi hyviä:)
      Koittakaahan parantua!!

      Poista
  11. Ohhoh, aikamoista - ja ei, en lähde mukaan :) Viimeaikaiset yritykseni ryhtiliikkeen tekemiseksi ovat repsahtaneet jossain vaiheessa ja pettymysten jälkeen olen päättänyt olla repsahtava ja pettyneen sijaan onnellinen :D Lupaan kuitenkin hurrata jokaiselle kohdallasi onnistuneelle päivälle! :)

    VastaaPoista

Kommentit saavat minut iloiseksi :)