tiistai 24. huhtikuuta 2012

No nyt, täällä ollaan:)

Ihan ensiksi minun on ihan pakko päästää vähän patoumia 
ja sen jälkeen tämä asia on käsitelty. 
Toivon vain, että asianomaiset tajuavat minun pointin ;)

 Osa varmasti muistaa, että jouduin 5 kk sitten laittamaan blogini suljetuksi.
Osa syy tähän oli se, 
että aloin saamaan ilkeitä kommentteja,
keneltä... en vieläkään tiedä, mutta epäilykset on.
Toinen syy oli suoraan sanottuna se, 
että "sukulaiset ja ystävät" kävivät täällä urkkimassa kuulumisiamme,
Ikinä he eivät vaivautuneet kommentoimaan!
Lisäksi he nappasivat ideoita meidän tekemistä jutuista, 
ja sitten kun me näimme ne, 
niin kommentti oli että meillähän on ollut tuollainen jo kauan!!
Eniten minua kuitenkin ärsytti se, että sitten nämä "rakkaat sukulaiset"
eivät muuten soitelleet ja kyselleet meidän kuulumisia.
Täältä ne käytiin kyllä lukemassa.

Edelleenkin tiedoksi näille sukulaisille ja tuttaville
-jotka tänne kuitenkin taas eksyy,
KOMMENTOIKAA!!!
Kertokaa, että Hei, täällä ollaan:)
ja asia on sillä selvä!

Ideat on tarkoitettu napattavaksi,
niin minäkin teen. 
Mutta annetaan kunnia sille, jolle se kuuluu!!

Nyt kuitenkin muihin asioihin

"Uuden blogin" myötä olen muuttanut (Eveliinan avustuksella)
hieman blogin ulkonäköäkin. 

Kommenttilaatikonkin sain nyt muutettua niin, 
ettei minun tarvitse selata aina kaikkia kommenttiä läpi ja sitten miettiä,
 että vastasinkohan kaikkiin. 

Olen laittanut tuonne sivun yläreunaan pienen kyselyn.
Mitä te haluasitte lukea täällä?  
Onko kivempi lukea pitkiä juttuja, jossa on monta asiaa,
vai yksi juttu/julkaisu.

Olisi kiva kuulla teidän mielipiteitänne!!


Yhden tärkeän jutun tässä pikaisesti vielä näytän:)  
Elämäni tärkein pikkumies täytti tänään 2 v :)
Mikki valitettavasti jää kakkoseksi tämän miehen rinnalla, 
mutta luulen ettei se haittaa;)  

Kevätsää terveisin