keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Vihdoin takaisin

Oi tätä tuskaa kun ei blogiin pääse ;)
Minulla on ollut tosi paljon ongelmia kuvien laittamisien kanssa. 
Poistin jopa vanhat päivitykset,
mutta kuitenkin Bloggerin valitti että Picasa muisti on täynnä
(kuvia oli 3 kpl!!!).
En enää jaksanut etsiä vikaa, vaan ostin lisätilaa.
Eihän se kallista ollut, mutta kuitenkin...
kun tilaa olisi pitänyt olla!

Viimeiset 2 viikkoa ovat meillä menneet 
listojen laittamisissa ja viimeistelyissä,
jota tuntuu olevan paljon enemmän kuin laki sallii;)
Lisäksi meillä on olleet taas kaikki lapset sairaana,
Alex ja Elle pahiten.
 Alexilla on suussakin jotain ihmeen rakkoja ja ruoka ei maita:(

Viimeiset kokonaiskuvat talostamme jätän vielä seuraaviin julkaisuihin 
ja sen jälkeen ne poistan!!! 
Joten ne, jotka haluavat kuvat nähdä, 
niin kannattaa käväistä katsomassa täällä aina silloin tällöin.

Meillä on vietelty jo muutamat kevät synttärit,
Essi on nyt 14 ja Eveliina 16 v.
Kukkiakin ostin,
mutta Alexin taiteellinen silmä oli eri mieltä niiden kauneudesta
Pari nyt jäi kuitenkin keittiön ikkunalle:)
Keittiöön tehtiin pieni muutos...
pitihän mun saada aitiopaikka minun uusille hankinnoille;)
Enää en voinut vastustaa kiusausta!!!
Ensimmäiset GG ovat kotiutuneet meillekkin:)
Tuohon hyllyn alle pitää kehitellä vielä jotain pientä kivaa
Olen aina sanonut, ettei meidän talossa remontti lopu kesken...
Vieraseteinen saa uutta ilmettä
ennen lauantain juhlia ja tässä siitä esimakua;)
Karkkia ja viinilasi -kyllä siitä hyvä tulee... vai tuleeko :O
Ellen kerhossa oli mukulamessut ja sen päätteeksi 
ulkona oli makkaranpaistoa ja poniajelua.
Nämä ponit olivat meille ennenstään jos tuttuja laskiaissunnuntailta, 
jolloin kävimme talleilla ratsastelemassa.
Alex ei halunnut mennä kyytiin.
Ulkonakin meillä vierähti pari tuntia:)
Kivaa oli!
"Ulkokukkia" olen jo laittanut.
Hyvin ovat tuossa katoksen alla selvinneet, 
vaikka yksi yö oli melko kova pakkanen
Purkki kirppislöytö 0,50 €
Ja uudet kukat piti saada.
Niistä tuli aivan mahtavia!!!
Voipi olla, että kuulette minusta vasta ensi viikolla, 
koska minua odottaa tosi suuri siivousurakka talon toisessa päässä.
Pakko pyyhkiä kaikki katosta lattiaan, että saan remonttipölyn pois.
Ihan kaikkia emme saa valmiiksi lauantaiksi
(listan toimistusongelmia)
mutta... ei voi mitään:)
Ja kaikki leivonnaisetkin on tekemättä!!
Emilian synttärikakkutoiveena oli prinsessalinna
-mitähän siitäkin tulee?!?! ;)
 


7 kommenttia:

  1. Kun poistaa kuvia , niin se kestää n 24 h kun ne oikeesti poistuu sieltä.
    Mutta ainakin Sulla on nyt tilaa vaikka muille jakaa :)

    VastaaPoista
  2. Onnea remontin loppusuoralle! Mahtavan urakan olette tehneet!

    Pikkumiehellä on taiteellista silmää ;)

    Toivottavasti saat blogin kuvasysteemit pian toimimaan ja mukavia juhlia teille :D

    VastaaPoista
  3. Maanvaiva: Kuvat oli poissa nelisen päivää, mutta tila ei tullut:( No nyt tosiaan on :) Mutta niin on kuviakin tulossa:) Hih!

    Eeva: Nyt kuvasysteemien pitäisi toimia, eikä tilan loppua:)

    VastaaPoista
  4. Voihan nenä!!! ANTEEKSI! Juuri, kun tänne itseni klikkasin, niin muistin, että olen UNOHTANUT vastata sun meiliin koskien niitä kuvia!!! Voi ei, *häpeää* ja pyytää vielä kertaalleen anteeksi!

    Mulla oli tosiaan sillon aikoinaan ihan sama ongelma, kuvien poistaminen ei auttanut, piti ostaa lisää tilaa. Maksoin muutaman euron, eli ei mielestäni paha. Vaikka tilaa pitäisi nyt olla riittämiin, olen silti siitä lähtien pienentänyt kaikki kuvat.

    Toivottavasti teilläkin ollaan pian taas terveitä... Meillä on tällä hetkellä tyttö terveempänä, vaikka ongelma ei vielä ihan ratkaistu olekaan...eilen käytiin korvalääkärillä ja toivotaan, että muutaman viikon sisällä päästään märistä korvista eroon..
    Itselläni sen sijaan lähti toissailtana ääni töissä. Nyt olen siis (taas) saikulla :( Tämä on sellainen vanha ongelma meikäläisellä. Tosin viime vuosina ei ole ääni lähtenyt, ennen kuin nyt. Toivottavasti ei ala olla toistuva juttu. Minä kun tarvitsen ääntäni myös töissä, you know.. Ja tuon pienen kovaäänisen tytönkin kanssa tarvitsee jonkin verran ääntä, olen huomannut, hih ;)

    Mukavia siivouspuuhia sinne, mulla ikkunoiden kevätpesu mielessä... Ja kylppäritkin pitäis huomenna pestä... Luvattu viileämpää ja pilvistä loppuviikoksi, jotta kai sitä malttaa sisälläkin touhuilla taas enemmän :)

    Halauksin mukavaa loppuviikkoa toivotellen!

    Liisa

    VastaaPoista
  5. Mä en vielä tuohon kuvatilan loppumiseen ole törmänny...koskahan mulla loppuu?

    Niin se kai on, että kauneus on katsojan silmissä...se mikä toiselle on kaunis, ei toiselle olekaan :o)

    Mukavaa viikonloppua ja juhlia!
    -k-

    VastaaPoista
  6. Liisa: Ei se mitään. Kokeilin kaikki mahdolliset jutut ja se ei vaan onnistunu. Nyt sitten ainakin mahtuu kuvat :)
    Voit toivottavasti Peipposella ja sulla menee nyt nopeeta ohi tuo flunssa. Peipponen on ollu jo tosi kauan kipeä:(
    Mäkin pesin ikkunat tällä viikolla. Tämän meidän pään ikkunat pitää pestä vielä ulkoa, mutta sen teen ens viikolla.

    Kisu: Mä tein aluksi sen virheen, etten pienetänyt kuvia ollenkaan... ja siks se varmaan täyttykin niin nopeeta. Toisaalta olenhan mä tässä jo yli vuoden bloggaillu :)
    Totta puhut tuosta kauneudesta ;)

    Hyvää viikonloppua myös teille molemmille <3

    VastaaPoista
  7. Voi että se Alex ehtii! :D Mutta kauniit oli nuo uudetkin kukkaset. Hyvää viikonloppua teille!

    VastaaPoista

Kommentit saavat minut iloiseksi :)