torstai 15. maaliskuuta 2012

Pari kirjavinkkiä käsityön harrastajille

Olen ollut netti pimennossa nyt pari päivää,
ja kauhukseni huomaan
kuinka riippuvainen siitä olenkaan!!!
Itselläni mm. puhelinnumeroiden hakeminen 
 tapahtuu aina netin ja nyt olen ollut ihan hukassa;)

Ennenkun kun palaan tehtävä listan purkamiseen, 
niin haluan pikaisesti kuitenkin haluan vinkata
uudesta kirjastani.
Tildan Ateljeessa 
kirjaa saa nyt suomeksi.
Ensisilmäyksellä syntyi monta rakkaussuhdetta;)
Tässä muutama kuva uudesta kirjasta

Löytyy perinteistä enkeliä

uutta lintuhäkkiä

ja aivan upea kirahvi vaateohjeineen
Toinen kirjavinkki (uusintapainos) on 
Tildan kevät.
Ainakin Suomalaisessa se on nyt tarjouksessa!!


3 kommenttia:

  1. Vai vielä tildaa pitäsi ommella?! Juu, ei. Kauniita kyllä ovat!!! Olen juuri tehnyt "sinun"kaupat ompelukoneeni kanssa (meillä on ollut suhde pokki 20v!!) ja yritän ommella tunikaa, ihan harjoittelumielessä.

    Halauksia!

    VastaaPoista
  2. Mä tilasin tuon saman kirjan mutta englanninkielisenä kun en jaksanut odottaa suomenkielistä... :D Vielä on ollut vaan selailu asteella. Nyt tuntuu että aika ei riitä, kun olen taas kokoaikaisesti töissä. Mä olen tehnyt lyhyttä viikkoa siitä saakka kun meidän esikoinen meni päivähoitoon 9 vuotta sitten...

    VastaaPoista
  3. Pia: Suhteita on välillä hyvä elvyttää;) Toivottavasti onnistut!!

    Kaija: Löysin muuten sen talon. Se oli kevät kirjassa eikä ateljeessa. Mä oon ajatellukkin, että oot aina töissä, kun meen ohi. Varmaan raskasta aluks just tuon ajanhallinta. Meitin pitäis ottaa se treffipäivä tässä keväällä!!

    VastaaPoista

Kommentit saavat minut iloiseksi :)