tiistai 13. joulukuuta 2011

Nyt on pakko tehdä yksi henk.koht. tunnustus...


Minun on pakko tunnustaa tämä asia...
Olen varastanut!
En jättänyt varkautta yhteen kertaan,
vai olen tehnyt sen useasti:(
Siihen jää koukkuun...
Olen käynyt varkaissa rakkailla blogisiskoillakin
ja nyt aion paljastaa edes osan niistä
varkauksista, joita olen tehnyt.
Olen kuullut, että tunnustaminen helpottaa ;)
Linkistä pääsee aina alkuperäiselle sivulle




*Soilen Rocky Road
Tytöt ehti tuhoamaan valmiin Rocky Roadin ennen kuvausta. Itse käytin suolapähkinäitä, Omar karkkeja, ja vaahtokarkkeja. Suklaana oli Ikean tumma suklaa

Ja tämän teen heti loppuun, kun löydän kuumaliimapyssyn tuolta laatikoista ;)
 * Piian "makeiset"
Valitettavasti minulla on vain nyt kuva vihkosesta, koska noiden lasten sairastelut on vieneet täysin inspikseni, muuta Piialle vielä suuri kiitos, kun viitsit hakea minulle omat ohjeet!


* Vaniljainen -romanttista maalaistyyliä
Tosin paljon pienemmässä määrässä. Hyvä kun edes nämä saavat olla rauhassa lapsilta
* Polkadot -mukit
Riviera Maisonilta vielä muutama juttu



Nyt varmasti jokainen ymmärtää,
että olen käynyt ideavarkaissa :)
Toisaalta sehän blogien idea onkin,
antaa muille vinkkejä,
että voimme napata niitä sieltä ja täältä.


Tässä on muuten vain osa nappaamistani ideoista.
En edes muista kaikkea,
mitä olen LOVE kansiooni tallentanut.
Harmi vain, että aluksi en tajunnut laittaa kaikkiin kuviin lähdeblogin nimeä.
Nämä "varkaudet" ovat kuitenkin tehty viimeisten kuukausien aikana,
joten muistin vielä lähteet :) Nämä on vain osa kaikista ;)


Minulle tämä blogimaailma on ainakin sellainen ideaviidakko, varsinkin leipomusten suhteen, että muuta en edes kaipaa.
Aiemmin terveyden/sairaanhoitajana ollessani sain paljon ideoita työkavereilta, mutta sitten kun palaan nykyiseen työhöni, on työkavereina vain miehiä (ja yksi niistä on Mikki-mieheni).
Ei taida paljon leivonta- tai ruokaideoita sieltä tulla;)
Onneksi on netti!


Jos muita kiinnostaa "varkauspostauksen" tekeminen,
niin siitä vaan:)
Olisi ihan kiva lukea muidenkin varkauksista;)

10 kommenttia:

  1. Sehän se on blogimaailmassa sallittua :)

    VastaaPoista
  2. Kaikkihan me taidetaan käydä varkaissa tämän tästä =). Ja se on niin mukavaa. Ja kuinka paljon edullisempaa...

    -Tuija-

    VastaaPoista
  3. Tämä oli hauska postaus. :D Totta tosiaan, sehän täällä vähän on tarkoitus, että kaikki kivat ideat jakoon vaan. Tuskin kukaan omassa blogissaan keksintöjään esittelee sillä silmällä, ettei kukaan vain matkisi. ;) Mutta kivoja vinkkejä olet poiminut. Minäkin olen tuon Blossan glögin ostanut blogien inspiroimana. :D

    VastaaPoista
  4. kiva postaus. :)
    miten mulla on mennyt ihan ohi tää, oon hikipinnassa odottanut jatkoa uuteen blogiin.... (hämeestä, sori)

    tuo kiusaamis juttu on tosi ikävä. Sinuna tosiaan ottaisin yhteyttä joka ikisen kiusaajan vanhempiin ja tekisin selväksi että homma lopppuu nyt. Kurjia juttuja joulun alla tuollaisia ajatella.
    Mukavaa joulun odotusta!!! :)

    VastaaPoista
  5. Hih, tää oli hauska postaus ;) Mä varastin myös toissapäivänä ja eilenkin. Tein tuollaisia samanmoisia taloja ja tänään lasten kavereille lumiukkosoppaa. Blogeista löytyy parhaat ideat ja varastaminen on sallittua :)

    VastaaPoista
  6. Moikka pitkästä aikaa!

    Oon käyny lukemassa, mutta kommentointi on jäänyt aikeista huolimatta. Mulla ois niin paljon kommentoitavaa.

    Ekka lähtien vaikka tuosta syystä, miksi tein suljetun blogin. Siis kauhea, että joku on tonkinu sun potilastietoja ja sitten levitelly juttuja!! Mulle varmaan iskis paniikki, jos tajuaisin, että joku oikeasti on niin kiinnostunut meidän asioista! Ja sit noi sukulaiset, hohhoijaa. Meillä tapahtuu ihan samaa, että monet käy lukemassa eikä ikinä oo kommentoinu. Sitten kuulen jotain kautta, että on käyty kattomassa ja arvosteluki. Kiva, juu ei!

    Sitte tuo kiusaaminen. Harmittaa ihan teidän puolesta, että opettaja on niin ammattitaidoton, että ei puutu kiusaamiseen. Jos opettaja ei tee mitään, niin todellakin otat yhteyttä vanhempiin. En lähtis syytteleen vanhempia tai heidän lastaan, vaan kertoisin, että mitä tyttösi on kertonut ja kuinka paljon hän tilanteesta kärsii. Voisit ehkä ehdottaa yhteistä tapaamista?!

    Lopuksi vielä kommentti blogimaailmaan. Tämä tosiaan on blogimaailman idea, että saa ideoita toisilta. Itsekin olen saanut blogeista paljon inspistä ja monet vaatteetki suhauttanu lapsille blogien innoittamana!

    Mukavaa joulun odotusta teidän koko perheelle!

    VastaaPoista
  7. Nämä varkaudet tosiaan on kivoja, eikä tule rikosrekisteri-merkintää ;)

    Essin kiusaaminen oli otettu nyt koulussa esiin ja toivotaan että tilanne paranee :) Onneksi ei itse tarvinnyt tehdä asialle mitään, olisin varmasti saanut vihat niskoilleni. Nyt se meni opettajan piikkkiin ;)

    Terhille vielä sen verran, että tuota lumiukkosoppaa en ollutkaan nähnyt ennen. Harmi, että kaikki lahjat on jo hankittu, olisin ehdottomasti tehnyt tuollaset myös.

    VastaaPoista
  8. Tosi kivoja "varkauksia" oletkin löytänyt taas! Hyvät ideat on kyllä kullan arvoisia. :D
    Toivon tosissaan että tuo kiusaamis-asia ratkeais pian ja parhain päin. Tosi surullista ja raivostuttavaa ettei koulussa otettu heti tosissaan. :(
    Oikein hyvää jouluviikkoa koko perheelle! <3

    VastaaPoista

Kommentit saavat minut iloiseksi :)