tiistai 17. toukokuuta 2011

Nyt se alkaa :)

nimittäin pömppömahan poisto-operaatio.
Olen aina ollut sellainen, että lihon todella helposti ja se kaikki tulee mahaan niin, että näytän ainakin omasta mielestä raskaana olevalta -joka tässä tapauksessa (kun en ole) ei ole kovin kivaa 
(nyt puhutaan puntarin mukaan 1,5 kg!)

Posti toi eilen (mieheni tilaama) ZUMBA-pelin Wii:lle. Mikki tietää, kuinka haaveilen Zumbatunneille menosta, mutta en niihin päivisin pääsen ja illat ollaan kiinni talolla.
Vanhemmat tytötkin tykkäs siitä, kun ne eilen illalla kokeili. Lisäksi tuo toinen peli on sitten niin, että Emiliankin ehtii mukaan. Zumba on liian nopea tempoinen Emilialle. Se tykkää jumppapeleistä :)


Joku ehkä muistaa, kun ostin tuollaiset kiikkukengät ja pyysivät kertomaan, mitä olen niistä tykännyt.
TYKKÄÄN!!
Lenkeillä huomaa, että pohkeet, takareidet ja pakarat menee melko helposti maitohapoille.
Tietysti minulla on hieman extrakiloja aina lenkeillä mukana
(tuplarattaat, seisomateline ja kolme lasta, yhteensä n 70 kg), mutta en aiemmin ole noista paikoista tuntenut väsyneeni.
Matkaa Emilian haku matkalla tulee noin 6 km.

Haluaisin vielä sellasen Polarin (sykemittarin) kellon, joka mittaa matkan, mitä liikkuu ja tietty kalorit -nimim. ainainen kalorinlaskija;)
Minulla on sellanen Polarin sykemittari, mutta tuo matkajuttu on alkanut kiinnostamaan ihan hirveesti. Pikkuveljelläni on se, ja Miika kehuu sen maasta taivaaseen. Tosin se ehdotti jonkun toisen hyvän merkin myös. Pitää nyt kattoa...
Joku (nyt en saa päähäni, kuka) kertoi blogissaan ohjelmasta, jonka saa kännykkään -joka siis mittaa liikutun matkan.  Valitettavasti se ei käynyt minun kännykkääni:(


Sain muuten kivan jutun postista.
Olin seikkaillut mm. Marimekon sivuilla ja etsinyt uutta käsilaukkua kevääksi. Jotain pientä, mutta kuitenkin niin, että sinne mahtuisi tuttipullo, vaippa, lompakko, puhelin jne. 
Ihastuin yhteen malliin ja ajattelin käydä katsastamassa sen paikallisesta Marimekko liikkeessä.
Eräässä blogissa oli arpajaiset ja osallistuin niihin.
Ja kuinka ollakkaan, sain Saralta viestin, että olen voittanut juuri tuon samaisen laukun, jota ihailin:) :)

Kiitos Sara -Kynnyksellä Elämän -blogista. Laukku on aivan ihana!!


14 kommenttia:

  1. Onnea arpajaisvoitosta :)

    Mä asensin tuon ohjelman juuri puhelimeeni, jostain blogista minäkin sen bongasin. Nyt pitäis sitten vaan alkaa liikkumaan :D Pitäisköhän munkin tilata tuo Zumba, ei ollenkaan huono idea! Tsemppiä sulle, mun tosiaan olis ja oikeasti ihan pakko alkaa tekemään jotain liikunnallista. En vaan saa aikaiseksi, huoh.

    VastaaPoista
  2. Tuo Zumbapeli voisikin olla tosi kiva!:) Minä en näiden kilojen kanssa kehtaa oikeaan zumbaan vielä lähteä, eikä toisaalta ole oikein aikaakaan, niin tuohan olisikin hauska juttu:) Kiitos siis vinkistä:)
    Onnea myös ihanasta arpajaisvoitosta!

    VastaaPoista
  3. Täällä sais kans alkaa sama operaatio :D pari kiloa pois, auttas jo paljo tuohon pömppikseen. Mut jotenki ei jaksa nyt panostaa tuohon, ku on nii paljo muutaki muuttohässäkkää.. Sitte ku tilanne rauhottuu. :) Mul on Polarin syke-mittari, suosittelen! Ihana tuo laukku!

    VastaaPoista
  4. Onnea! Olet voittanut upean palkinnon! Joo, täällä toinen pömppömaha... Ja jottain tartteis tehdä!! Minä olen oppinut sukujuhlissa jo ensimmäiseksi ilmoittamaan että en sitten ole raskaana vaikka maha "oikealta kohdalta" pömpöttääkin... :)

    VastaaPoista
  5. Kylläpä sulla kävi mieletön tuuri! Aivan ihana laukku! Ja onnea projektille, täällä samanlainen vyötärömakkara, kaikki kilot tulevat vain vatsaan :/

    VastaaPoista
  6. On se "kiva", että muillakin on pömppömaha-ongelmia;)
    Mä vaan luulen, että kokonaan en sitä pois saa, on nuo 5 lasta sen verran nahkaa venyttäneet ja pienin painonnousu raskauksien aikana on ollut 20 kg... Mutta pahin pois, ettei käy niinkuin Piia tekee -olen muuten joskus tehnyt samaa:)

    Mulla on takarajana Eveliinan rippijuhlat eli heinäkuun puoliväli. Aikaa siis on, mutta miten sitä jaksaa noita olemattomia vatsalihaksia treenata?!?

    VastaaPoista
  7. Hieno laukku - onnea voittosi johdosta!!

    Mulla on ihan sama ongelma - liikaa kiloja ja ylläri ne on tuossa vatsan kohilla!!! En vaan saa niitä enää siitä millään pois, höh, huono itsekuri!...

    Tsemppiä laihdutukseen ja zumpailuun, joka muuten kuulostaa kovin hauskalta:)

    VastaaPoista
  8. Onnea hienosta arpajaisvoitosta! Mieletön tuuri sulla kävi!
    Munkin pitäisi 2kg pudottaa kesäomaan mennessä...en vaan saa tällä hetkellä itseäni niskasta kiinni :( Nytkin puputan tässä samalla namia naamaan...
    Kiva kuulla että joku muukin lihonut kiitettävästi raskaana ollessa... mulla tuli 27kg peipposen kanssa, heh.. Vuosi synnytyksestä oli kilot karisseet, mutta nyt kevään aikana olen taas lihonut sen pari kiloa, grrr..
    Ja muuten, minäkin olen kalorien laskija!!! Sillä keinolla mä aina olen onnistunut laihduttamaan, nyt en ole pariin kuukauteen laskenut, niin johan taas paino noussut :(
    Mulla kylläkin ongelmaalueena etenkin peffa, ei niinkään maha...
    Zemppiä zumbailuun!

    VastaaPoista
  9. Kiitos, Sanna-Riikka ja Liisa!
    Ei sitä itsehillintää aina multakaan löydy, mutta sitten vaan liikutaan enemmän ;)

    Liisa: Mulla on kans tullut aina paljon kiloja, paras on myös tuo 27 kg ja itsekseen ne on aina lähtenyt. Ei ole onneksi mitään kummaallisempaa tarvinnut tehdä :) olisi voinut olla tosi työlästä.
    Tämän 1,5 kg kanssa tappelen varmasti monta viikkoa :(

    VastaaPoista
  10. Onnea voitosta, laukku on hieno! Sopiiko kysyä mistä Mikki tilasi nuo pelit? Meidän neiti 8-v. olis varmasti aivan innoissaan. Saattaa olla että mammakin innostuisi... ;D

    VastaaPoista
  11. Vitsi mikä tuuri sulla kävi ja ihanan laukun voitit!
    Meikäläiselläkin olisi vähän pudottamisen tarvetta tuossa vatsan kohdalla.. saas nähdä koska saan sen inspiksen aloittaa :)

    VastaaPoista
  12. Olipa hyvä vinkki tuo wiin zumba!!!
    Täällä kanssa yks "raskausmahainen"...
    Toi olis siksikin hyvä kun en kehtaa ihmisten ilmoille kokeilemaan =)
    Liityin lukijaksesi ja nyt vanhempien postaustesi kimppuun =D

    VastaaPoista
  13. Kiva, että arpajais voitto tuli perille asti :)
    Täällä myös yksi "pömppömaha" zumbailee videon tahdissa kotona..Välillä naurattaa kun videoissa on niin nopea tahti ja meno, että ei meinaa perässä pysyä..Mutta
    kiwaa se on..
    Mukavaa loppuviikkoa!!
    -sara-

    VastaaPoista
  14. Kaija: Mikki tilas sen Mi-Games sivuilta. Se on ihan suomalainen firma. Se oli siellä halvin. Varmaan tykkäis teidänkin neiti, Ellekin tanssii vierellä koko ajan :)

    Sari: Yleensä se inspis tulee, kun on pakko. Mulla on Eveliinan juhlat se pakkotilanne. En tykkää katseista, että onkohan se raskaana;)

    FanniAuroora: Tervetuloa joukkoon :) On muuten kiva peli, jos tykkää latinotansseista.

    Sara: Olen itsekkin nauranut täällä kun en tahdo mukana pysyä ja jalat lipsuu, kun vauhti on niin kova. Kengät vois olla tietty ihan hyvä:) Pitääpä kokeilla.

    VastaaPoista

Kommentit saavat minut iloiseksi :)