maanantai 28. maaliskuuta 2011

Kärkkäinen kutsui ;)

Kyllähän siinä niin sitten eilen kävi, että Kärkkäiselle lähdettiin. Tultiin siihen tulokseen, että olemme nyt joulukuun alusta asti olleet kaiken vapaa-ajan uudella talolla tai muuten töitä paiskien, että meillä on nyt täysi oikeus pitää yksi vapaapäivä ;)

Kaikkea kivaa taas kärryihin jäi, mutta esim tekstiilejä en aio näyttää, koska ne ovat paketissa tai ompelematta, ettei ne pääsisi arvoonsa.
Mutta jotain kuitenkin ;)

Eveliina, meidän vanhin neiti on hulluna kaikkeen Amerikkaan liittyvään. Hänellehän tulee se New York tapetti peräseinällekkin. Ostin jokin aika sitten Eurokankaasta tähti- ja raitakangasta, että teen hänen huoneeseen tyynyt. Eveliinan piti kuitenkin tehdä valinnaisessa käsityössä jokin sisustukseen liittyvää, joten hän sitten vei kankaani kouluun ja tekee ne itse. Mikki -The tarkkasilmäinen mieheni ;) bongasi Kärkkäiseltä Amerikan lipun - ihanan teddypeiton ja sehän oli Eveliinalle pakko ostaa.


Alex ja Elle saivat molemmat Aarikan Allu vaatteet. Minä en varmaan koskaan kasva isoksi, vaan pidän ihan hirveästi kaikesta "lapsellisesta". Ja nuo Aarikan Allut ja enkelit on aina ollut minun makuuni.

Myös sisustuksessa pitää olla "jotain pientä".  Kuten seuraavan tarran voisin hankkia, mutta joku saattaisi siitä loukkaantua ;)
Kuva eBays:stä

Sitten minun löytöni ;)
Näiden kenkien perään olen haaveillut, unelmoinut ja kuolannut ;) ja nyt ne on mun :)
Oikeastaan taas kerran kokeilin niitä ja jätin ne kärryyni, että mietin... Kuinka ollakkaan kaupan sulkeutumisaika läheni ja meille tuli kiire kassalle. Siinä vaiheessa kun huomasin, olin jo ostokset maksanut ja kengät oli kassan liukuhihnalla -ulkopuolella. Jos näin ei olisi käynyt, olisin luultavasti taas kerran kiikuttanut nuo samaiset kengät takaisin hyllyyn -sen verran arvokkaat ne on minun mittapuuni mukaan. No hyvä näin, olen minä niistä niin kauan haaveillut. Kahdella ystävälläni on tälläiset ja he kehuvat niitä maasta taivaaseen -varsinkin kun kärsin selkäkivuista.

 Valmistajan mukaan:
Avi-motion -kengät tehostavat kävelyn kiinteyttävää vaikutusta. Avi-motion kohdistaa rasituksen haluttuihin kehonosiin. Vatsalihakset, reidet, pohkeet ja pakarat joutuvat töihin. Avi-motion parantaa ryhtiä ja keventää selän, lonkkien ja polvien rasitusta.  Täysnahkainen kenkä joka on pintakäsittely. hylkii jopa öljyä. Pohja on suunniteltu lisäämään pitoa liukkaalla alustalla - Oil and slippery resistant. Täydellinen kenkä suomen epävakaille ilmoille.
APMA:n (American Podiatric Medical Association) hyväksymä Avi-motionin monipuolisista terveysvaikutuksistaan ainoana lajissaan.
Soveltuu hyvin myös työkengäksi.
Polta kaloreita, kiinteytä lihaksia, näytä hyvältä!
Tee liikunnasta hauskaa!

Kuten näette, ei kysymys ole ulkonäöstä;)


 Nyt odotan innolla, että pyörätiet sulaisivat ja pääsisin taas hakemaan Emilaan tarhasta kävellen. Emilia ei jaksa kävellä sohjossa näin pitkää matkaa, ja minä taas en jaksa lykätä tuplarattaita seisomatelineellä varustettuna tuolla loskassa.
Mutta pian mennään. Täällä minä sisällä nyt käpsyttelen kengät jalassa, että tottuisin niihin.

Ihanaa alkavaa viikkoa, ja toivotaan että olisi aurinkoista:) 
Uudet lukijat haluan toivottaa tervetulleiksi blogiini:)