tiistai 29. maaliskuuta 2011

Ensimmäinen tunnustus =D



Sain ihan ensimmäisen tunnustukseni Piias Dreams´n Piialta :) 
Olen aivan otettu ja innoissani!

Tämän yhteydessä kuuluu kertoa itsestään seitsemän "ennenkuulumatonta" seikkaa. 

  1. Olen horoskoopiltani Neitsyt ja perusluonteeltani täysi kuvaukseen sopiva -onko se nyt sitten hyvä vai huono... ehkä molempia.
  2.  Vaikka olen luonteeltani ujo, olen erittäin puhelias. Kaupassakin voin "jääda suustani kiinni" ja tyttäreni voi joskus kysyä, että kuka tuo oli. Ja minulla ei ole aavistustakaan. Tämä johtuu ehkä siitä, että veressäni on karjalaisuutta:) Mummuni oli lähtöisin Suojärvellä.
  3. Olen koulutukseltani sairaanhoitaja ja erikoistunut sekä lasten sairaanhoitoon että terveydenhoitoon. Tällä hetkellä olemme mieheni kanssa yksityisyrittäjinä ihan toisella alalla.
  4. Pelkään hämähäkkejä yli kaiken. Loikin pöydälle, jos lattialla on iso hämähäkki. Jopa kaikkein pienimmätkin saavat minut tolalta. Keväisin, kun menemme ensimmäisen kerran mökille, otan ensimmäisenä imurin, ja imuroin koko mökin katosta lattiaan; nurkkia, listoja ja patterintaustoja unohtamatta. KÄÄK!!!
  5. Perhe on minulle kaikki kaikessa. Olen aina halunnut ison perheen -siitä syystä 5 lasta;)
  6. Olen itse tosi herkkä kritiikille ja tästä syystä on mielestäni parempi olla hiljaa, kuin pahoittaa toisen ihmisen mieli. 
  7. Olemme olleet mieheni kanssa kahdestaan ulkona viimeksi yli 15 vuotta sitten. Ja viimeisen 15 vuoden aikana olemme olleet kahdestaan 2 kertaa viikon etelänlomalla. Muuten meillä on aina joko kaikki tai 3 pienintä lasta mukana.
 
 Haluaisin antaa tämän tunnustuksen eteenpäin seuraaville blogeille 
-Piia olisi tämän minulta saanut, mutta hän ehti ensin ;)

Elämää Villa Honkasalossa
Villa Harmonia
Onnentähdet 
Vaniljainen